دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
کد خبر: 1160124
۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴
شهید رئیسی

حوزه/ کارشناس دینی با اشاره به ویژگی های شهید رئیسی گفت: او کاخ نشین نبود که صرفا با دستور دادن از دور مدیریت نماید بلکه حضور خود در بین مردم را مغتنم می شمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، به مناسبت گرامیداشت شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و هیأت همراه؛ روز گذشته مراسمی در مدرسه علمیه کوثر(سلام الله علیها) خاتم با حضور عموم بانوان برگزار شد؛ و حجت الاسلام سید محمد نبوی زاده به بیان ویژگی های شهید رئیسی پرداخت.

حجت‌الاسلام نبوی زاده گفت: حضور میلیونی مردم و ابراز احساسات مردم از پیر تا جوان حتی کودکان نشان از مردمی بودن و اخلاص عمل ایشان بود.

وی در بخش دیگر از سخنان خود به روحیه گذشت و جوانمردی شهید رئیسی اشاره و بیان کرد: در مناظرات شاهد بودیم ایشان چه جسارت ها و بی احترامی ها را تحمل کرد و با آنها مقابله نکرد، بلکه به اصل برنامه می پرداخت.

حجت‌الاسلام نبوی زاده تصریح کرد: از جمله ویژگی های رئیس جمهور شهید خستگی ناپذیر بودن ایشان بود به طوری که تعطیلی و استراحت برای او معنا نداشت.

وی ادامه داد: مردمی بودن و دربین مردم بودن از جمله خصوصیات شهید رئیسی بود؛ بنابراین برای همدردی با محرومان تا دورترین روستاهای سیستان و بلوچستان سفر می کرد، او کاخ نشین نبود که صرفا با دستور دادن از دور مدیریت نماید بلکه حضور خود در بین مردم را مغتنم می شمرد.

حجت‌الاسلام نبوی زاده اضافه کرد: حضور شهید رئیسی در روستاهای شمال و جنوب ایران در سیل و زلزله حاکی از روحیه خدمت رسانی و مردمی بودن ایشان بود.

وی در پایان با اشاره به اینکه تمام خصوصیات شهید رئیسی ناشی از خدا باوری بود، گفت: جایگاه ریاست جمهوری برای او هدف نبود بلکه وسیله ای برای خدمت به خلق و کسب رضایت الهی بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha