دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین نجفقلی زاده سرایی گفت: حضور پرشکوه مردم و اظهار ارادت آن ها به خادمان مخلص، انقلابی و تلاشگر دهان همه رسانه‌های دنیا را بست و نشان داد که پیوند عمیقی بین مردم و مسئولان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در آیین بزرگداشت شهید حجت الاسلام و المسلمین رئیسی و همراهانش در مرند، با بیان اینکه مردم ایران عاشق ولایت هستند، اظهار داشت: عشق به شهادت در خون ملت ما جاری است و همین امر موجب شده نظام مقدس جمهوری اسلامی با صلابت به راه خود ادامه دهد.

وی در خصوص ویژگی‌های مسئول جهادگر و انقلابی اشاره کرد و گفت: هر مسئولی در هر جایگاهی باید مجاهد در راه اسلام و خدا باشد و این مجاهدت در زمان‌های مختلف معانی متفاوتی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین سرایی، تصریح کرد: جهاد امروز باید جهاد تبیین و بیان توانمندی‌ها و موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد تا مردم امیدوار به آینده باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا مقابل دشمنان ایستادن را یکی دیگر از ویژگی‌های مسئول مجاهد عنوان کرد و یادآور شد: ایستادگی در مقابل دشمنان و کمک به جبهه مقاومت از بارزترین ویژگی‌های شهید رئیسی و وزیر امور خارجه شهید امیرعبداللهیان بود که موجب شد در یاد و خاطره ملت ماندگار شوند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha