چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
طالب پور-ریحانه

حوزه/ حجت الاسلام طالب پور با بیان اینکه شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهان بازتاب گسترده ای در سطح بین المللی داشت، گفت: ۱۵۰ کشور پیام تسلیت ارسال کردند و ۶۰ رئیس جمهور و نخست وزیر و مقامات بلند پایه کشورها برای ادای احترام به ایران سفر کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام محسن طالب پور در جمع طلاب، اساتید و کادر مدرسه علمیه ریحانه اصفهان، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر قرار گرفتن نظام و انقلاب در اوج و نزدیکی به قله، گفت: حوادث یکسال گذشته مانند طوفان الاقصی، وعده صادق و شهادت دکتر رئیسی، صحت این گفته را به اثبات رساند.

وی با اشاره به طوفان الاقصی و تلفات سنگین رژیم صهیونیستی (۱۶۰۰ کشته و ۲۰۰ اسیر)، گفت: این واقعه نشان دهنده انسجام ملت ها و دولت ها در حمایت از فلسطین و ضربه ای مهلک به رژیم اشغالگر بود.

این کارشناس سیاسی همچنین به "وعده صادق" و اعتراضات دانشجویان و اساتید دانشگاه ها علیه رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب این اعتراضات را نشانه ای از رسیدن به قله دانستند.

حجت الاسلام طالب پور در ادامه با بیان اینکه شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهان ایشان بازتاب گسترده ای در سطح بین المللی داشت، گفت: ۱۵۰ کشور پیام تسلیت ارسال کردند و ۶۰ رئیس جمهور و نخست وزیر و مقامات بلند پایه کشورها برای ادای احترام به ایران سفر کردند. همچنین حضور میلیونی مردم در تشییع شهدا نشان دهنده پایبندی مردم به نظام و انقلاب و نزدیکی به قله است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha