دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
ارتحال امام

حوزه/ فرماندار بوشهر از برگزاری بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد در بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد در شهرستان بوشهر امروز به ریاست فرماندار بوشهر و دیگر اعضای ستاد در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

صالح رحیمی، فرماندار بوشهر در این جلسه با بیان اینکه امام خمینی(ره) نمونه انسان کامل و شخصیتی جامعه بودند که یکی از اصیل ترین و مردمی ترین انقلاب های تاریخ را رهبری کردند، عنوان کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره امام خمینی(ره) و تبیین و شناساندن ابعاد فکری و اعتقادی وی خصوصا به نسل جوان امروز رسالتی مهم بر دوش همه است.

وی افزود: برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم های باشکوه سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) با همکاری و مشارکت ادارات و گروههای مردمی صورت خواهد گرفت که یکی از این برنامه ها اعزام ۱۴ اتوبوس کاروان زیارتی به حرم مطهر است.

رحیمی بر برنامه‌ریزی و انسجام‌ بخشی برای حضور حداکثری زائران مرقد امام به ویژه از قشر جوان تاکید کرد و ادامه داد: تمام دستگاه‌های اجرایی در خصوص اعزام زائران همکاری لازم را به عمل آورند.

فرماندار بوشهر همچنین تاکید کرد: برگزاری مراسم متنوع گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی آن حضرت و گرامیداشت ۱۵ خرداد در سطح شهرستان، فضاسازی محیطی با استفاده از نصب بنر و پارچه نوشته، برپایی ایستگاه‌های صلواتی ان شاءالله مورد توجه و در دستور کار مدیران شهرستان قرار بگیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha