دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
سیدعلی حسینی امام جمعه دیر

حوزه/ حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه یکی از افتخارات کشور ما این است که مسئولان با رأی مردم انتخاب می‌شوند، گفت: در انتخابات پیش رو، رئیس جمهوری انتخاب کنید که مانند شهید رئیسی در خدمت مردم و نظام و انقلاب باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه دیر شب گذشته در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در مسجد ابالفضل العباس(ع) محله سید صفا شهر دیر، اظهار داشت: ملت آگاه و با بصیرت ایران اسلامی با موقعیت شناسی و حضور باشکوه و چندین میلیونی خود در تشییع شهدای خدمت حماسه آفریدند و باید قدردان آنها باشیم.

وی افزود: حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و اعلام همبستگی کشورهای مختلف و حضور سران، وزرا و رؤسای جمهور دیگر کشور برای ادای احترام به رئیس جمهور شهید مزد خدمت بی منت او بود.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید رئیسی، بیان کرد: ایشان عالم مجاهد، مردمی، پرتلاش و خادم الرضا(ع) بود.

وی اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های بارز رئیس جمهور شهید ما حضور در صحنه و بازدید از مناطق محروم بود. عمر ایشان در زمان خدمت در همه مسئولیت‌هایی که برعهده داشت در تلاش بی وقفه برای خدمت به مردم سپری شد.

امام جمعه دیر گفت: شهید رئیسی در سفرهای خود به محرومین و کارگران سر می‌زد و در سال‌های ریاست جمهوری ایشان شاهد احیا کارخانه‌ها و شرکت‌های زیادی در کشور بودیم.

وی با بیان اینکه عاقبت به خیری انسان خیلی مهم است، ادامه داد: رئیس جمهور شهید تا لحظه آخر با روحیه تواضع در خدمت مردم بود.

حجت‌الاسلام حسینی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در این سه سال ریاست جمهوری شهید رئیسی این دغدغه را نداشت که اگر موضعی گرفت بلافاصله بعدش رئیس جمهور موضع بگیرد مانند دولت گذشته که موارد زیادی را می‌توان مثال زد.

وی افزود: شهید رئیسی، رئیس جمهوری بود که مواضع کلان نظام چه در بحث دفاع از جبهه مقاومت و چه مسائل مربوط به اصول نظام را دنبال می‌کرد.

امام جمعه دیر با تاکید بر درس گرفتن از رئیس جمهور شهید، خاطرنشان کرد: صرفا دنبال تعریف و تمجید از رئیس جمهور شهید نباشیم بلکه باید از ایشان الگو بگیریم و راه شهدای خدمت را ادامه دهیم.

وی عنوان کرد: دیدگاه مسئولان باید به گونه‌ای باشد که دنبال مصلحت مردم باشند و مشکل مردم را حل کنند.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه یکی از افتخارات کشور ما این است که مسئولان با رای مردم انتخاب می‌شوند، گفت: در انتخابات پیش رو، رئیس جمهوری انتخاب کنید که مانند شهید رئیسی در خدمت مردم و نظام و انقلاب باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha