دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
کرمان

حوزه/ معاون قضایی دادگستری استان کرمان گفت: شهید رئیسی با عملکرد خوب خود، خاطرات شهدایی چون بهشتی، رجایی و مطهری را در ذهن مردم زنده کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی پورمحمدی در نشست با رؤسا، قضات، دادورزان و مدیران شعب اجرای احکام حوزه‌های قضائی جنوب استان کرمان با بیان این که کار برای رضای خدا باعث عزتمندی انسان می شود، ابراز داشت: اخلاص در عمل، مدیریت جهادی و انقلابی و خستگی ناپذیری از شاخصه های مهم شهید جمهور آیت الله رئیسی بود که ایشان را در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار کرد.

وی با بیان این که شهید رئیسی همواره به دنبال انجام خدمت بی منت به مردم بود و در این مسیر از دایره اخلاق و ارزش های دینی خارج نمی شد، گفت: عملکرد شهید آیت الله رئیسی به گونه‌ای بود که پس از سال‌ها خاطرات شهید بهشتی، رجایی و مطهری را در ذهن مردم زنده کرد.

معاون قضائی دادگستری استان کرمان بیان داشت: بایستی اقدامات و عملکرد آیت الله رئیسی به عنوان یک مدیر موفق در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک الگو به نسل جوان و آینده معرفی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اجرای اثر بخش احکام را یکی از برنامه‌های عملیاتی دادگستری استان کرمان در راستای سند تحول و تعالی قوه قضائیه دانست و افزود: اجرای اثر بخش، سریع و بهنگام آرای قضائی تأثیر بسزایی در تحقق عدالت در جامعه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی افزود: مردم زمانی طعم شیرین عدالت را می چشند که آرای قضائی به نتیجه برسند و در زمان مناسب از سوی واحدهای اجرای احکام اجرا شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha