دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
کد خبر: 1160207
۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
سید محمد آقامیری

حوزه/ استاندار قم با اشاره به پیگیری مشکلات مردم بلافاصله بعد از تدفین رئیس‌جمهور گفت: تمام سعی ما بر این است که همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند اختلالی در امورات کشور به وجود نیاید و از طرف دیگر ستاد انتخابات در استان قم نیز تشکیل و احکام آن صادر شده است تا شاهد برگزاری انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری در استان قم باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید محمد آقامیری در گردهمایی ائمه جمعه استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با تسلیت شهادت رئیس‌جمهور محبوب و مردمی کشور اظهار داشت: موضوع معیشت مردم برای ما یک موضوع جدی و از نگرانی‌های اصلی ما است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند نباید اختلالی در کار مردم ایجاد شود، افزود: ما بلافاصله بعد از تدفین رئیس‌جمهور با حضور در مناطق مختلف استان قم تمام امورات و مشکلات مردم را پیگیری می‌کنیم.

استاندار قم با تأکید بر اینکه در استان قم ستاد انتخابات تشکیل شده و شاید اولین استانی هستیم که ستاد انتخابات را شکل داده است، گفت: احکام صادر شده و جلسات ستاد انتخابات برگزاری می‌شود و با توجه به اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات را از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری است به دنبال این هستیم که انتخابات پر شور و با مشارکت حداکثری در استان برگزار شود.

وی با بیان اینکه در استانداری تصمیم گرفته شد که به شهرستان‌ها و حتی روستاهای اطراف قم سفر کنیم و ملاقات‌های مردمی را در روستاها داشته باشیم، افزود: در سفرهایی که به روستاها و بخش‌های اطراف قم خواهیم داشت در کنار شنیدن مشکلات مردم، مصوباتی که تا کنون داشته‌ایم را پیگیری خواهیم کرد تا مشکلات و موانع اجرایی‌شدن این مصوبات را بررسی و رفع کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha