یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
حجت الاسلام علی خورشیدی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بیجار گفت: از دیگر ویژگی‌های شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی می‌توان به روحیه مردمی و مردمداری وی اشاره کرد، این شهید والامقام همواره با خلق نیکو با مردم رفتار می‌کردند و هرگز اجازه نداد که پست و مقام وی را از مردم دور کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام علی خورشیدی، امام جمعه بیجار امروز در شورای اداری این شهرستان در سخنانی ضمن تسلیت شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و دیگر همراهانش، اظهار داشت: خداوند متعال خداوند متعال به ایمان و عمل صالح بندگان خویش بسیار اهمیت می‌دهد زیرا این دو ویژگی از مهم‌ترین صفات یک انسان با ایمان و با تقوا محسوب می‌گردد که شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به این صفات ارزنده مزین بودند.

امام جمعه شهرستان بیجار در ادامه سخنان خود عنوان کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های شهید رئیسی حرکت در مسیر رهبری و انقلاب بود و همین امر باعث شد که در روز تشییع پیکر این شهید خدمت بسیاری از ملت ایران حضور داشته باشند و از سوی دیگر خبر شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی یک شوک بزرگ بر ملت ایران و حتی جهانیان بود.

حجت الاسلام خورشیدی ادامه داد: از دیگر ویژگی‌های شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی می‌توان به روحیه مردمی و مردم داری وی اشاره کرد، این شهید والامقام همواره با خلق نیکو با مردم رفتار می‌کردند و هرگز اجازه نداد که پست و مقام وی را از مردم دور کند.

امام جمعه شهرستان بیجار در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی هیچ خللی در مدیریت کشور ایجاد نشد و شیطنت‌های بدخواهان و معاندان کارساز نگردید.

این استاد حوزه علمیه بیان داشت: امروز بعد از شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی ما یک وظیفه و امتحان بزرگ پیش رو داریم و آن حضور در انتخابات ریاست جمهوری در تیر ماه می باشد که امیدواریم با مشارکت مردم و البته با بصیرت مردم، بهترین و مناسب ترین رئیس جمهور و شایسته‌ترین فرد انتخاب شود.

امام جمعه بیجار خاطرنشان کرد: همه مسئولان و دولتمردان باید با الگو گرفتن از شهید رئیسی در بحث خدمت به مردم از یکدیگر سبقت بگیرند زیرا خدمت به ملت ایران به نوعی عبادت می باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha