دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
پویش نهایی

حوزه/ به نظر شما رئیس جمهور بعدی کشور باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

به گزارش خبرگزاری حوزه، در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، پویش«رئیس جمهور بعدی باید... ؟» در خبرگزاری حوزه راه‌اندازی شد.

مخاطبان عزیز می‌توانند نظرات، پیشنهادات و یا ایده‌های خود را درباره رئیس جمهور بعدی ذیل همین خبر ارسال نمایند.

نکته: نوشتن ایمیل و همین‌طور نام کامل هنگام ثبت نظر، ضرورت ندارد. انتشار دیدگاه‌ها نیز لزوما به معنای تایید یا رد آن نیست و صرفا با هدف تضارب آراء و توجه به عموم نظرات مخاطبان منتشر می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یا خدای ابراهیم IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    2 46
    رئیس جمهور بعدی باید... .» به نظرم منش و روش قابل افتخار دکتر رئیسی، راه را برای انتخاب بعدی روشن‌تر کرده است. رئیس جمهور بعدی حداقل باید در تراز آقای رئیسی باشد، ولایتمدار، انقلابی، خستگی ناپذیر، مخلص، امید آفرین، اخلاقمداری را سرلوحه کار خود کند. باید مسائل اقتصادی را خوب بشناسد، تیم اقتصادی قوی داشته باشد، ریلی که شهید رئیس ایجاد کرده را به سرانجام برساند، غرب گرا نباشد، نگاهش همچون آقای رئیس به داخل باشد، عزت ایرانی ها را در عرصه بین الملل و در جهان حفظ کند، از باندبازی، گروه‌بازی و فامیل‌گرایی در انتصابات دولت مبرا باشد، مردمدار و مردم مدار باشد، دست رانت‌خواران و تبعیض‌گرایان را از بیت المال کوتاه کند نگاه تخصصی، اسلامی و انقلابی به مسائل فرهنگی داشته باشد.
    • فاطمی IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      62 0
      غفلت بزرگ دولتمردان در عصری که ارتباطات حرف اول را می‌زند، این است که قدرت شگفت‌انگیز فضای مجازی را نادیده می‌گیرند. آن‌ها تصور می‌کنند با در اختیار داشتن رسانه ملی و چندین روزنامه و نشریه وابسته به خود می‌توانند افکار عمومی را در قبضه قدرت داشته باشند و به همان مسیری هدایت کنند که می‌خواهند. با این‌که در ایران برخلاف کشورهای همسایه، رادیو و تلویزیون در انحصار دولت و حکومت است، فضای مجازی اکنون افکار عمومی را در اختیار دارد و در شکل دادن به نقشه راه برای اکثریت مردم، پیروزمندانه به پیش می‌تازد. از این بابت نه‌تنها خرسند نیستیم بلکه نگرانیم، ولی نگرانی بالاترمان این است که دولتمردانمان حاضر نیستند با پذیرفتن واقعیت‌های جامعه، نگاه خود به مقولاتی مانند فرهنگ، هنر و مطبوعات را تغییر بدهند و کاری کنند که حرف و حکم و نظرشان بر دل‌ها بنشینند و با مردم و اصحاب رسانه ارتباط قلبی برقرار کنند نه ارتباط خشک مبتنی بر فرمول‌های بخشنامه‌ای. دولتمردان اگر با قلب‌ها ارتباط برقرار کنند، بر تمام رسانه‌ها حتی فضای مجازی غلبه خواهند کرد. در چنان شرایطی هیچ نیازی به اسطوره‌سازی، توسل به ظواهر و داستان‌سرائی برای موفق جلوه دادن افراد مورد نظر خود نخواهند داشت و به این واقعیت ایمان می‌آورند که: «مُشک آن است که خود ببوید، نه آن‌که عطار بگوید».
    • سید IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      58 2
      الان تیم اقتصادی مرحوم رییسی خوب بوده که باید الگو باشه؟؟؟!!!
    • معلم IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      32 0
      درود بر شما جناب فاطمی مشک آنست که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید. برخی فکر میکنند با حلواحلوا گفتن دهن شیرین میشه. لطفا خانم با آقایی که از ریل‌گذاری میگید، لطفا علمی، اقتصادی و مصداق بیاورید. فسادچای دبش و منظورتون که نیست بزرگترین اختلاس تاریخ کشور! افزایش ند برابری دلار و میگید؟ تورم قرن کشور و میگید؟
    • پاسخ به فاطمی IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
      0 122
      اتفاقا یکی از وحشت ناکترین و سوق الجیشی ترین اشتباهات، بی محابا میدان دادن به کسانی است که در عرصه هنر و ... دچار بیماری های مهلک، لاعلاج یا فوف العاده صعب العلاجند و اصلا امکان ارتباط باهاشون نیست الا این که تسلیم فکر و عملکرد ویرانگرشون بشی. مسئولان اگر به حزب الله در همه عرصه بها دهند و عذر افراد معلوم الحال را بخواهند، طبعا کارها روی ریل می افتد و یاد اویل انقلاب زنده و مجسم می شود و جامعه طعم شیرینش را خواهد چشید و دنیا و عقبایش آباد خواهد گردید ان شاء الله که چنین شود. وقتی شامه خراب باشد مشک و عنبر فایده ندارد.
    • پاسخ به معلم IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
      0 39
      فساد چای دبش از کجا آغاز شد؟ کی کشف کرد و باهاش برخورد کرد؟ اشتباه مهم حذف ارز ۴۲۰۰ بود، نفس چنین ارزی فساد زا نیست، فساد از عدم نظارت دقیق، مستمر و موثر هست.
  • احمدی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    2 5
    به نظرم رئیس جمهور بعدی اگر میخواهد در قلب ها جا بگیرد باید علاوه طرح های اقتصادی جدید طرح های رئیس جمهور شهید را ادامه دهد و برای خدمت به مردم لحظه ای کوتاهی نکند
    • زهرا IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
      0 18
      اگر اعتقاد به رهبری دارید، کشور باید نخست وزیر داشته باشد تا پاسخگوی رهبر باشد، رئیس جمهور نباید مانند ... که به دنبال اهدافی حتی مغایر با سیاست کلی نظام اسلامی هستند باشد؛ نخست وزیر با تلاش و پشتکار می تواند انظباط دولتی را به شکوفایی برساند و مجموعه هدایت رهبری بر دولت تحقق می یابد و از فرقه فرقه شدن قدرت سیاسی جلوگیری می شود.
  • علی IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    2 7
    رئیس جمهور بعدی باید راه حاج آقای رئیسی رو ادامه بده و از مردم و با مردم باشه و درد اونها رو بفهمه و از پشت شیشه های دودی ماشینش مردم رو نبینه.
  • محمدی IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    2 52
    مردم رئیس جمهوری را می خواهند که آمریکا را کدخدا نداند و چشمش به دهان غربی ها نباشد و سرنوشت کشور را به برجام و وعده های امثال مکرون گره نزند، بلکه ایران را قوی و مقتدر ببیند و به توان جوانان همین وطن تکیه کند و بی توجه به توپ و تشرهای غربی ها به فکر پیشرفت کشور باشد و محرومان را ولی نعمت بداند و برای حل مشکلات با روحیه جهادی وارد میدان شود. شهید رئیسی به حق شهید جمهور شد.
  • الهی به امید تو IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    1 66
    خبرگزاری خدا قوت یه نکته عرض کنم، این دوره خیلی ها احساس تکلیف می کنن که به میدان بیان میدونید چرا چون آقای رئیسی بدهی‌ها را صاف کرده، خزانه پُره، نقدینگی کنترل شده، روابط خارجی در بالاترین سطح اقتداره، و ... الان اوضاع مملکت مثل یه اسب سر حال‌ و قبراق می‌مونه که این جماعت برای سواری گرفتن ازش دندون تیز کردند! بنابراین پس باید رئیس جمهور بعدی کسی باشه که از طیف غربگراها، متنفر باشه و الگوی خودش را الگوی مدیریتی شهید رئیسی قراربده.
    • نعم IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
      0 83
      احسنت دقيقا
  • مهدوی IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    2 102
    آی مردم بدانید و به هوش باشید سیاستمداران نااهلی که کشور را سال ها به عقب برگرداندند الان هم فرصت را غنمیت شمرده و با فریبکار و دروغ به دنبال بازگشت هستند. اگر اینان دوباره بر مسند ریاست جمهوری و وزارتخانه ها تکیه بزنند خدا می داند چه بر سر مملکت خواهد آمد و با پذیرش اسنادی همچون سند ننگین 2030 ارزش های انقلاب را فدا می کنند. پس مردم بزرگوار فریب نخورید و کسی را انتخاب کنید که همچون شهید عزیز حضرت آیت الله رئیسی دل در گرو مردم و انقلاب داشته باشد و خود را خادم مردم بداند نه ارباب.
  • حسین IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    5 0
    رئیس جمهور بعدی باید مباحث اقتصادی و آموزش و پرورش را در اولویت قرار دهد .ادب و اخلاق را رعایت کند .
  • محمد IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    1 1
    رئیس جمهور بعدی باید از جنس رئیسی باشد؛ خوش جنس، خوش ذات، خوش نام، خوش خُلق
  • علی IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    1 2
    رئیس جمهور بعدی اولا نسبت به روابط خارجی از موضع قدرت وارد شود . هر کشوری که علیه ایران موضع می گیرد سریعا برخورد قاطع دیپلماتیک نماید . ثانیا نسبت به آموزش و پرورش که بسیار مهم است حساس باشد . گروه های نفوذی از آموزش و پرورش وارد روح جوانان می شود .
  • نان آور IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    59 0
    اقا چرا این در و این در میزنید . فقط اقتصاد اقتصاد اقتصاد . سفره خالی مردم را شرمنده و ناراحت می کنه و ناراحت می کنه.
    • ؟! IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      1 25
      فقط؟! مگر سکاندار عالم امکان، خدا نیست؟ برای روزی چه فرمود؟ ایمان و تقوی عوامل برکت و روزی نیستند؟ مظاهر بی تقوایی همچون بی حجابی و بدحجابی می بایست زدوده شود، عوامل بی حجابی اعم از اشاعه موسیقی، فیلم های کذایی، سوء استفاده از اشعار عرفانی در مسیر بی حجابی و بدحجابی، سوء استفاده از زن کما و کیفا در صدا و سیما، کانال های مجازی دشمن و ... همه باید مورد برخورد قرار گیرند، تا شاهد عنایات وافره ی الهی باشیم
  • سلام IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    53 3
    سلام عليكم وعده دروغ ندهد مثلا نرود در ساختمان بورس شعار حمایت از بورس بدهد بعدش که رای آورد حمایت که نکند بماند بلکه دستور دهد بورس را به خاک بکشند و از وزراء بی سواد استفاده نکند و در گفتگو خبری با مردم رودر روی مردم نگوید تروم را من نیاوردم بلکه دولت قبل آورد و...
  • سید احمد حسینی ماهینی IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    2 22
    فقط باید رئیسی بپردازید که کاندیداهای ریاست جمهوری مجبور باشند خود را تطبیق دهند به مصداق‌ها نپردازید
  • AI Gemini IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    1 29
    ویژگی‌های کلیدی یک رئیس جمهور خوب از نظر رهبر انقلاب اسلامی ایران: تعهد به اسلام و قانون اساسی تقوا و پاکدامنی مردمی بودن و درد داشتن مردم روحیه جهادی و انقلابی اعتقاد به توانمندی‌های داخلی و جوانان امید به آینده مدیریت و کفایت ایمان عدالتخواهی و ضدفساد بودن عمل انقلابی و جهادی اعتقاد به اقتصاد مقاومتی تکیه بر نظرات کارشناسی تهذیب اخلاقی دوری از حاشیه‌سازی ارائه شعارهای منطقی صبر و حوصله قاطعیت داشتن برنامه پاسخگویی به مردم استفاده از ظرفیت‌های کشور توجه به همه اقشار حفظ وحدت ملی عزت نفس و استقلال
  • حسن حیدری IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    0 58
    به نام خدا سلام علیکم با توکل بر خدا رئیس جمهور بعدی ایران اسلامی یکی از این آقایان باید باشد: آیت‌الله سیّد محمّدمهدی میرباقری آیت‌الله محسن محمدی عراقی معروف به محسن اراکی بر علما و فضلا و بزرگان حوزه تکلیف است که برای اقناع این دو بزرگوار به پاخیزند و با خواهش و التماس و با آوردن حجت و ادلّه، یکی از این دو بزرگوار را برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری دعوت نمایند پیش به سوی تشکیل دولت اسلامی، جامعه‌ی اسلامی و تمدن بزرگ اسلامی
  • علی IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    1 40
    رئیس جمهور بعدی باید رئیس جمهور کل هفته باشد
  • علی IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    1 25
    رئیس جمهوری میخواهیم که راه شهید جمهور را با تلاش و کوشش و مردم داری خود زنده کند
  • علی IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    1 38
    ولایت مداری محض، مردم داری، کاردانی و انقلابی بودن را باید سرلوحه کار خود قرار دهد
  • علی IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    2 85
    خواهشم از مردم عزیز ایرانه اینه که با چشم باز رئیس جمهورشون رو انتخاب کنن - شهید رئیسی که این همه برای ایشون داغدار شدیم، رئیس جمهوری بود که دلخواه مردم بود و باید یکی مثل ایشون انتخاب کنیم
  • یا زهرا IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    2 90
    رئیس جمهور بعدی باید مثل روحانی نباشد
  • صابر IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    38 1
    سلام، به نظرم باید یک غیر حوزوی باشه.
    • حد اقل IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      0 0
      غیرحوزوی باشه شاید واکنشی به تشدید ولنگاری داشته باشند و خواستار برخورد مثلا با بی حجابی، کنسرتها، رها بودن فضای مجازی و ... بشوند
  • احمد IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    2 33
    راه شهدای خدمت را ادامه دهد...
  • انتخاب IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    2 55
    با تایید و تمجید حضرت‌آقا از دولت شهید رئیسی به نظرم مسیر و هدف مشخص هست
  • فاطمه امین IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    0 34
    شایسته ترین کسی است که در علم و در جسم، شبیه شهید رییسی باشد و به نظر من مصداق این نشانه ها اقای دهقانی فیروزآبادی است.
  • حیدری IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    2 6
    سلام رئیس جمهوری مثل شهید سید ابراهیم ریئسی باشد
  • بتول یوسفوند IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    2 8
    رئیس‌جمهور بعدی باید برای خدمت به مردم شهادت را با جان و دل بپذیرد
  • ایران IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    2 5
    به نظرم رئیس جمهور بعدی مسلما باید هم طراز یا حتی بهتر از رئیس جمهور شهیدمان باشد یعنی هم انقلابی تر و جهادی تر باشد و در عرصه مدیریت و برنامه‌ریزی خلاق تر و کاربلدتر باشد.
  • محمد IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    1 48
    شک نکنید اینها که به مطالب تایید عملکرد انقلابی رئیس جمهور ، نمره منفی داده اند، منافقین حرفه ای هستند وگرنه، نطر مردم مومن و خالص را در تشییع چند ده میلیونی شهیدان خدمت با تفکرات و ظواهر مختلف دیده ایم.
  • بهزاد ممیزان IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    0 5
    تحول در ساختار ها ( رفتارها براساس ساختارها شکل می گیرد ) نیاز اساسی حال و آینده ماست اگر قرار است" که هست" گام های اولیه در تمدن سازی موردنظر رهبر فرزانه و حکیم انقلاب برداشته شود حرکت های مطلوبی را شهید خدمت رئیسی عزیز برداشته که باید ریل گذاری محکم و استوار دنبال شود ساختار ها دراقتصاد،فرهنگ،سیاست، آموزش، رفتارهای اجتماعی و دیگر حوزه ها برای رسیدن به سبک زندگی تبیین شده توسط حضرت الله و سنت رسول الله و دریک کلام دستورالعمل های قرآن مجید یعنی "کتاب زندگی" .
  • عباسعلی پرهیزکار IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    0 5
    سلام علیکم رئیس جمهور آینده باید : ۱_ ولایت مدار و معتقد به ولایت فقیه و مرجعیت باشد ۲_ انقلابی و پایبند به ارزش‌های نظام اسلامی باشد ۳_ جهادی و کارآمد باشد ۴_ مدیر قوی و معتقد و عامل به شایسته سالاری باشد ۵_ برنامه و مانیفست جامع جهت اداره کشور داشته باشد ۶_ توجه به همه مسائل داشته و جامع الاطراف و الاوصاف باشد
  • محمودداایری پوری IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    0 4
    امیداست رئيس جمهور آینده ادامه دهنده خادم الرضاوحامی محرومان وخدمتگذارصدیق ووفاداربه ملت ورهبری وشهداباشدودرمقابل ابرقدرت هابایسدوخودرا خادم ملت بداند
  • فردین خالدی سردشتی IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    0 6
    با عرض سلام و ادب و احترام رییس جمهور بعدی باید با اخلاص کامل وبرای رضای خداواردصحنه شودباید اهداف وراه شهید ریسی رادنبال کند وازاشرافی گری پرهیز کند وخودراخادم ملت بداند
  • صادق عمرانی IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    0 7
    رئیس جمهور بعدی اگر با خاک خول وارد ساختمان وزارت نشود قطعا خااائن هست واگر کسی که او را وراد دفتر ریاست جمهوری میکند با همین میزان شعور سکوت کند او نیز خاین هست
  • احمد صادقی IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    0 2
    ۱- مومن به اسلام سیاسی ،۲- متعهد به انقلاب و جمهوری اسلامی ، ۳ - معتقد و ملتزم ولایت فقیه و شخص ولی فقیه ۴- ساده زیست و مخالف اشرافیت ۵ - پاکدست و امین و اهل رعایت حلال و حرام ۶ - طرفدار واقعی و عملی مستضعفان و محرومان ۷ - توانمند و با تجربه ۸ - شجاع در مقابل قدرتهای زورگو ۹ - از مرگ در راه انجام وظیفه هراسی نداشته باشد ۱۰ - راستگو و صادق الوعد .
  • نقوی IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    0 3
    باسلام رییس جمهور بعدی باید شاگرداول مکتب سلیمانی باشد مثل #رییسی_عزیز ساده زیست، پرکار، ولایی و..
  • مجتبی IR ۰۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    50 0
    رئیس جمهور بعدی باید یا اصلاح طلب و یا اعتدال گرا باشد.
    • لا IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      0 38
      حال کلیهما معلوم. عناوین کاذب وجهه آور نیستند.
  • طیبه قائمی بافقی IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    0 11
    رئیس جمهور بعدی باید مانند #رئیس_جمهور_شهید ولایت‌پذیر، استکارستیز، مدافع منافع مردم، اهل خدمت صادقانه، دور از اسراف و تبذیر، ساده‌زیست، پاکدست، به فکر محرومان، مدافع اهداف اسلام ناب، مدافع ارزشهای انقلاب اسلامی، در تراز گام دوم انقلاب اسلامی، دارای گفتمان تمدن نوین اسلامی، مدافع سیاستهای مقاومتی، امیدآفرین، مجری عدالت٫ اجتماعی، اقتصادی، فرصت کار و بهره‌مندی‌های اجتماعی ٫ ، خستگی‌ناپذیر،نظارت بر اجرای سیاستهای کلان راهبردی ملی،اسناد بالادستی در وزارت آموزش و پرورش ، فرهنگ و ارشاد اسلامی،دارای برنامه راهبردی فرهنگی، دارای سیاستهای بین‌المللی مدافع مظلومان و آزادیخواهان جهانی، پرهیز از رانت‌خواری، نظارت بر عدم اجرای ۲۰۳۰ و امثال هم باشد...
  • حسن IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    0 31
    بسم الله الرحمن الرحیم سرباز آقا باشد والسلام
  • حمید IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    0 12
    هر چه آقا میگه عمل کنه همه چی حلّه اجتهاد نکنه سرباز مطیع باشه
  • محمد حسن IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    0 0
    به نشر من رئیس جمهور بعدی باید توانایی ادامه ی کارهارو مثل و یا بهتر از شهید رئیسی داشته باشه برای همه‌ی مسائل برنامه واضح و دقیق و قابل اجرا داشته باشه از قبل نه اینکه وقتی تورو مسند نشست تازه دنبال برنامه بگرده باید خستگی ناپذیر باشد تا بتونه مملکت و از لین بحرانی که هستیم در بیاره
  • علی IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    1 64
    اعــــــــــــــــــــــــرافی باشه
  • صالحی IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    0 0
    با تقوا. سیاستمدار اهل علم و اقتصاددان و مدیری قوی باشد. با خداوند ارتباطی تنگاتنگ و همیشگی داشته باشد. مردمدار و مردم دوست باشد. ساده زیست و زاهد باشد. الگویش امام متقین امیرمومنان باشد. در اوضاع فعلی بد اقتصادی به فکر تنگدستان باشد
  • امیرحسین فخرایی IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    0 2
    رئیس جمهور آینده باید منش رفتار و سلوکش همان رئیسی مظلوم و شهید باشد . رئیس جمهور ایران باشد نه نماینده و سخنگوی غرب و صهیونیسم در ایران .
  • F.K IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    0 0
    رئیس جمهور آینده باید پاسخگو باشد برای تمام مسائل کشور ،از جوانان متخصص و دلسوز و وطن دوست استفاده کند ،باید به تمام معنا خود را خادم مردم بداند نه سرور مردم ،باید به مسائل همه اقشار مردم بپردازد نه یک بعدی باشد ،وقتی به گوشه گوشه های کشور توجه شود خود بخود کل ایران با هم پیشرفت می‌کند و از نظر اقتصادی قوی می‌شود در ضمن خود مردم هم باید برای همدیگر دل بسوزانند و به همدیگر ضربه نزنند
  • لادن قاسمیان IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    0 2
    رئیس جمهور بعدی باید ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهید دکتر رئیسی باشه ولایت مدار ، پاکدست ، کوشا و دنبال حل گره های کشور و مشکلات مردم ، مقتدر در سیاست خارجی و در بین مردم حضور داشته باشه
  • ناصر مختاری IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    0 0
    رییس‌جمهور بعدی باید بر رعایت ارزشهای اسلامی در تمام امور تاکید و تصریح داشته باشد.
  • سید محسن حبیبی IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    0 30
    رئیس جمهور بعدی در درجه اول باید اصلاح‌طلب نباشد
    • واقعی نه ... IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
      0 0
      اصلاح طلب واقعي باشه. به دروغ ادعاي اصلاح طلبي نكنه و بعد افسادات بپا کنه.
  • مهدیه منجزی خواه IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    0 1
    باید مردمی باشه،صادق باشه،اهل عمل باشه، هدفش حل مشکلات مردم باشه، معتقد به تمدن اسلامی باشه ،و پایه های تمدن اسلامی رو بنا کنه ، اهل مبارزه با فساد باشه واقعا شبیه شهید رییسی باشه
  • Salar US ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    1 0
    سلام در تمام کارها فقط و فقط رضای خداوند متعال در نظر بگیرد. والسلام
  • علیرضامحمدی IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    0 0
    به فکر مردم باشه
  • .. IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    0 0
    رییس جمهو. بعدی باید دلسوز و متعهد و و مسیولیت پذیر باشه و گوش شنوا برای مشکلات مردم داشته باشخ
  • مهاجر... IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    0 40
    رییس جمهور نباید مانند بنی صدر و... باشد!!! باید مانند ایت الله خامنه ایی و شهید رئیسی باشد...!!
  • معتمدی IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    0 1
    باید ادامه دهند راه شهید رئیسی باشد.
  • کریم IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    0 0
    مشکل جوانان بخصوص سربازی را بر طرف کنه و خرید خدمت سربازی را حل کنه تا اینقدر خانواده ها زجر نکشند
    • افتخار IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
      0 0
      سربازي افتخاره نه مشكل.
  • یک بنده خدا x1 IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    0 0
    سلام خیلی زرنگی میخواهی از نظرات نوین استفاده کنی تا در شعارهایت جهت موفقیت در کاندیداتوری ریاست جمهوری استفاده کنیتو دیگه کی هستی بدان آنکه شما نیازداریدو کشور را به قله های رفیع علم و دانش وقدرت میکشاند منم همان کسی که دوبار ایران را از سقوط حتمی نجات دادودرحال حاضردر عین ناشناخته بودن با ایده های ناب خود میتوانم خدمات عظیمی به این مرزو بوم و دیگر نقاط جهان در وحدت آنهابا کشورمان داشته باشم
  • الهه میجانی IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    0 31
    سلام با وجود شهید ریسی توقع ماازرئیس جمهور آینده خیلی فراتر رفته ،به نظرم رئیس جمهور بعدی باید مردمی باشد یعنی لحظاتی رابادرد مردم زندگی کند وخودش راجای اونها بذاره تابتونه مشکل مردم رو برطرف کنه،وحتی لحظه ای هم به فکر اختلاس وصرفا پشت میز نشستن نباشد
  • مسعود هوشمند IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    0 1
    باید ولایی، شجاع و مردم محور باشد
  • فاطمه IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    0 1
    رئیس جمهور بعدی باید پیرو ولایت فقیه باشد، مخلص باشد،صداقت داشته باشد ،روحیه اشرافی گری نداشته باشد،انسانیت ،اخلاق، تقوا،روحیه خدمت داشته باشد ودر یک کلام همانند شهید رئیسی یک متقی سیاستمدار باشد .
  • منصور IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    0 0
    _انقلابی پیرو خط امام و رهبری _جناحی نباشه _عملگرا و شجاع باشه خصوصا در سیاست خارجی _فساد ستیز و ضد رانت _خانواده ش تو اروپا و غرب زندگی نکنند _با سواد و باهوش و وطن پرست و معتقد به اسلام ناب باشه _ سوابق سیاسی و اجتماعی درخشان داشته باشه
  • راضیه GB ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    0 0
    رئیس جمهور خوب باید اول از همه تقوا داشته باشه /مطیع رهبر باشه/مقید متدين واقعی باشه/ تو مناظرات بی ادب نباشه تهمت نزنه /از قشر مرفه که نمیدونه فقرو نداری یعنی چی نباشه/ اهل کارو عمل باشه /کشور رو وابسته به بیگانگان نکنه/مثل شهیدرئیسی باشه البته مناظرات به روش‌های آمریکایی اصلا خوب نیست
  • ابوالقاسم زاده IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    0 0
    مردمی مردمی مردمی
  • رحمت الله مجیدی IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    0 1
    سلام چرا مردم باید به کسی رای بدهند که عاشق این دنیا نیست ما ریس جمهوری میخواهیم که ایران پرست باشه نه خدا پرست آقای دکتر محمود احمدی نژاد نباید رد صلاحیت بشود مردم باید انتخاب کنند
    • ؟! IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
      0 0
      چرا عاشق دنيا نباشد؟! ایران پرست باشه خداپرست نباشه؟! علاقه و پرستش فانی ها چه بدرد می خوره؟ پرستش مخصوص خداست و لا غیر. انسان برتر از همه مخلوقاتی است که برای او آفریده شده اند، بیاید آنها را پرستش کند؟! دوست داشتن مظاهر دنیوی به اندازه و برای خدا آری.
  • بهشتی IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    0 0
    با سلام رییس جمهور باید باتقوا ،کارآمد ،متخصص و خداترس و همسو با ولایت فقیه باشد از قدرتهای دنیا نترسد ،به فکر مردم ضعیف باشد از قشری مرفه نباشد،هدفش خدمت به مردم باشد نه رسیدن به قدرت،یه کلام حاج قاسم باشد ایت الله رییسی باشد
  • Z.g IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    0 0
    ریس جمهور باید خدا شناس واقعی باشد و هدفش از خدمت به خلق الله رضایت پروردگار باشد.فقط شعار ندهد اهل عمل باشد دربین مردم وبا مردم باشد جهت پیشرفت و آبادانی کشور و آسایش وارامش ملت شب وروز نشناسد با جان ودل برای مردم فعالیت کند سخن مردم را از نزدیک بشنود مثل شهید جمهور خستگی ناپذیر باشد
  • علیرضا IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    37 0
    به نظرم رییس جمهور بعدی باید آدم شجاعی باشد و نظرات تحمیلی دولت سایه را به مردم بازگو کند تا مردم بفهمند رئیس جمهورهای قبلی هم بیگناه بودند و آدم بدی نبودند و نباید به آنان دشنام بدهند
    • رحمت IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
      0 8
      سايه سايه رحمت و معاضدت بود چنان که خود آقای رئیسی تصریح داشت. تحمیل مال اون هایی بود که باعث گرانی ها و ... بودند و هستند
  • مجید نجارپور IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    0 0
    رئیس جمهور بعدی باید رئیسی باشد متعهد متفکر سالم پاکدست خدمتگزار و ولایت مدار
  • خــــــــــــــــــادم‌زاده IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    0 40
    واما رئیس جمهور باید نخست دارای اندیشه های حضرت امام خمینی وولایت فقیه حضرت خامنه ای وانقلابی باشه وزیرک وباهوش وقدرتمند درمدیرت وتصمیم گیریها باشه .وشجاع ووبا اقتدار دربرابرناکارامدان ومنافیقین داخلی و دربرابر دشمنان خارجی باشه .وبه میان مردم بره ودرد مردم رو حس کنه برای مردم کارامد باشه ووعده هایی که به مردم میده انجام بده .بازخاست وپیگیری کارها وبودجه هایی که صرف کارهامیشه از وزرا ومدیران واستانداران شهرهای کشور داشته باشه .به مردم احترام بگذاره وحامی مستضعفان کشور باشه .وبیرون انداختن دزدان وفاسدان درون دولت به کمک مردم .وصداقت بامردم
  • صغرا معتمدی IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    0 0
    رئیس جمهور باید فردی باشد در چار چوب مصالح نظام، و انقلاب گام برداشته و باید فردی باشد که برای خدمت به مردم از هر تلاشی دست برندارد. صادق باشد و شب روز برای حل مشکلات مردم تلاش کند