چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
پویش

حوزه/ پویش ملی "رای عزیز من" به همت معاونت فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، پویش ملی "رای عزیز من" به همت معاونت فرهنگی‌تبلیغی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور و همزمان با ایام انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود.

این پویش ویژه انتخابات تیرماه ۱۴۰۳ و با هدف دعوت از عموم مردم قهرمان و شهید پرور ایران برای مشارکت گسترده در انتخابات ریاست‌جمهوری است.

پویش "رای عزیز من" با هدف تولید و نشر محتوای متنی در فضای مجازی و با نگاه ویژه به شاخص‌های انتخاب اصلح از نگاه مردم و ادای دِین به شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و خدمات دولتِ کارآمدِ ایشـان انجام می‌پذیرد.

این پویش در قالب نگارش داستان کوتاه، ثبت تجربیات شخصی و روایت‌نویسی است، روش شرکت در مسابقه پرکردن فرم مشخصات فردی، ارسال کد به شماره همراه شما و تایید آن، ثبت محتوای آماده شده، عضویت در کانال پویش، بررسی داوران و کارشناسان محتوایی، انتشار محتوای تایید شده در کانال و اطلاع‌رسانی برترین‌ها در کانال می‌باشد.

در صورتی که متن شرکت‌کنندگان شاخص‌های لازم را داشته و مورد تایید قرار بگیرد، در لیست انتشار قرار خواهد گرفت و در صورت تایید در صفحه https://azizeman1403.ir منتشر خواهد شد.

مزایای شرکت در پویش ملی "رای عزیز من"، انتشار گسترده‌ی تولیدات نگارشی در سطح ملی و در فضای مجازی، کمک به رشد و پیشرفت نویسندگانی که بهترین ایده‌ها را برای نگارش انتخاب کرده باشند و نیز تقدیر از روایت‌های برتر و تقدیم هدایا به تمام روایت‌های قابل انتشار است.

برگزاری پویش ملی "رای عزیز من" در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری

مهلت ارسال آثار و شرکت در پویش "رأی عزیز من" تا ۷ تیر ۱۴۰۳ است و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://azizeman1403.ir و یا کانال این پویش در پیام‌رسان ایتا به آدرس @rayeazizeman مراجعه‌ نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ه IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
    0 2
    رای بی رای