دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
دوره تابستانه

حوزه/ مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی در راستای رسالت توان‌افزایی و مهارت‌افزایی، امسال هم با شعار کلیدی «با مهارت زندگی کنیم»، از فراخوان «دوره تابستانه ریحانه‌ها» رونمایی می‌کند.

فهیمه نیک‌زاد مدیر کل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، به انتشار فراخوان «تابستانه ریحانه‌ها» اشاره کرد و گفت: «تسهیل‌گری در پرورش و شکوفایی خلاقیّت و تفکر در هر کودک و نوجوان، طلایی‌ترین اتفاق در زندگی اوست و اوقات فراغت تابستانه، فرصتی کلیدی برای پرداختن به این مسئله مهم است.»

مدیر کل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: «تابستانه ریحانه‌ها» با بیش از ۴۵ رشته متنوع، جذاب و کاربردی در حوزه مهم خلاقیت، نوآوری و تفکر ویژه دختران ۷ تا ۹ سال، ۹ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۷ سال به شیوه حضوری و مجازی طراحی شده است.

نیک‌زاد ادامه داد: از افتخارات تابستانه ریحانه‌ها، حضور و همراهی مربیان و تسهیل‌گران حرفه‌ای و مجرّب در طول دوره و اردوی آموزشی تفریحی در اختتامیه این دوره است؛ همچنین جهت رفاه والدین، بسته‌های کمک آموزشی و وسیله‌های اصلی مربوط به دوره‌های تابستانه پیش‌بینی شده است.

مدیر کل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها ادامه داد: ثبت‌نام این دوره ویژه عموم دختران عزیز به شیوه الکترونیک و از طریق سامانه https://courses.jz.ac.ir/ امکان پذیر است.

نیک زاد با بیان اینکه ثبت نام در دوره‌های تابستانه تا ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ ادامه دارد، گفت: آغاز دوره‌ها در صورت رسیدن به حد نصاب، ۲۹ خرداد خواهد بود. با توجه به کارگاهی بودن تمامی دوره‌ها، در پایان دوره نیز نمایشگاهی از دست‌ورزی‌های تابستانه ریحانه‌های عزیز، برپا خواهد شد.

وی بیان داشت: علاقه مندان می‌توانند با عضویت در کانال این مرکز به نشانی https://eitaa.com/ama_jz با سرفصل دوره‌ها آشنا شوند. آیدی مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی، @ama_center نیز هر روزه تا ساعت ۱۸، آماده راهنمایی و پاسخگوی سوالات است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha