چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
کلاس

حوزه/ اداره امور فرهنگی خواهران حرم مطهر بانوی کرامت طرح تابستانه «مهر بهشت» شامل کلاس‌های چرم دوزی، عکاسی با موبایل، نویسندگی، نقاشی، گلدوزی و جواهر دوزی روی پارچه، طراحی و تولید محتوا با موبایل را برای عموم دختران ۱۲ تا ۱۷ سال به صورت رایگان در رواق معصومانه حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، طرح تابستانه مهر بهشت به همت اداره امور فرهنگی خواهران ویژه عموم دختران ۱۲ تا ۱۷ سال هر روز از ساعت ۱۶:۱۵ تا ۱۷:۴۵ در حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش در قالب طرح مهر بهشت شنبه‌ها کلاس چرم دوزی و عکاسی با موبایل، یکشنبه‌ها کلاس نویسندگی خلاق، تاج و ریسه و نقاشی روی پارچه، دوشنبه‌ها کلاس گلدوزی و جواهر دوزی روی پارچه، سه‌شنبه‌ها کلاس تولیدمحتوا با موبایل و چهارشنبه‌ها کلاس طراحی را برای عموم دختران ۱۲ تا ۱۷ سال برگزار می‌شود.

شرکت کنندگان در طرح تابستانه مهر بهشت پس از کلاس های آموزشی می‌توانند از برنامه‌های فرهنگی گفت‌وگو دوستانه، مسابقه کتاب و انواع میزهای بازی بهره‌مند شوند.

همچنین طرح مهر بهشت پنجشنبه‌ها از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۲:۰۰ کلاس‌های تقویت درسی، ۱۲:۰۰ تا ۱۵:۰۰ کلاس خطاطی و ساعت۱۶:۰۰ تا ۱۸:۰۰ محفل دختران بهشتی را دنبال خواهد کرد.

مکان برگزاری طرح تابستانه مهر بهشت در رواق معصومانه حرم مطهر بانوی کرامت واقع در بالکن شرقی شبستان امام خمینی(ره) خواهد بود و شرکت در این کلاس ها برای عموم دختران ۱۲ تا ۱۷ سال آزاد است.

برگزاری کلاس‌های ویژه دختران نوجوان در حرم حضرت معصومه(س)

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha