دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
ب

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی گفت: مقام معظم رهبری بی‌دلیل در ارتباط با شهید رئیسی از چنین واژه‌هایی استفاده نمی‌کنند، مجاهد کسی است که دشمن شناس باشد و در مقابل دشمن توان ایستادگی را هم از خودش بروز دهد و با توجه به این ویژگی‌ها شهید رئیسی یک انسان به تمام معنا و مجاهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، مراسم گرامیداشت شهدای خدمت با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان در مسجد نور شهر سندرک برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حقیقی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت شهید رئیسی و همراهان، اظهار داشت: وقتی خبر شهادت سقوط بالگرد به گوش مردم رسید حال همه دگرگون شد و این چیزی جز مهر محبتی که خداوند در دل مردم انداخته، نیست.

وی با اشاره به آیه ۳۹ سوره مریم «إِنَّ الَّذینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمنُ وُدًّا / کسانی که ایمان آورده و کارهای شایسته کرده‌اند، به زودی [خدای] رحمان برای آنان محبتی [در دل‌ها] قرار می‌دهد»، تصریح کرد: کسی که از ایمان و تقوا برخوردار است، جاذبه دارد و محبّتش در دل‌ها قرار داده می‌شود و حتماً خدا او را محبوب دل‌ها می‌کند.

مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان گفت: مقام معظم رهبری بی‌دلیل در ارتباط با شهید رئیسی از چنین واژه‌هایی استفاده نمی‌کنند، مجاهد کسی است که دشمن شناس باشد و در مقابل دشمن توان ایستادگی را هم از خودش بروز دهد و با توجه به این ویژگی‌ها شهید رئیسی یک انسان به تمام معنا و مجاهد بود و سعی می‌کرد در قالب ولی فقیه زمانش حرکت کند و به خوبی دوست و دشمن را می‌شناخت.

وی خاطرنشان کرد: شهیدرئیسی و شهدای خدمت از همه چیزشان گذشتند و به داد مردم رسیدند، این ویژگی‌ها به معنی واقعی کلمه طلبگی را معنا کرد و کار طلبه این است، خودش را بشناسد و به خلق خدمت کند.

حجت الاسلام والمسلمین حقیقی، شهید آل‌هاشم را به عنوان شخصیتی کم نظیر نام برد و یادآور شد: شهید آل‌هاشم روحانی‌ خدوم، مردمی، دوست‌داشتنی، فعال و اهل ارتباط با همه اقشار جامعه بود که در جایگاه امامت جمعه، برای شبکه امامت نصاب آورد.

وی ابراز کرد: شهید امیرعبداللهیان وزیر خارجه انقلابی و جهادی، مرد میدان و دیپلماسی، مرد آشنا با جهاد دیپلماسی، رادمرد آشنا با زبان دنیا، مرد استکبار ستیز و مستضعف‌نواز، حامی مظلومان جبهه مقاومت، راسخ و نامرعوب در برابر زیاده‌خواهان اروپایی و آمریکایی بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha