دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
نواب

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین نواب گفت: یاد و خاطر شهید رئیسی و همراه ایشان را گرامی می داریم، شهید رئیسی در واقع اجر خدمت گزاری خودش را از خدای متعال دریافت کرد، ایشان یک رئیس جمهور سختکوش بود و در هر منسبی که داشت برای نظام اسلامی تلاش و به مردم خدمت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، با حضور در بین حجاج استان سمنان در مکه مکرمه با آنها گفتگو و از وضعیت اسکان و شرایط حضور آن‌ها در سرزمین وحی اطلاع کسب کرد و طی سخنانی گفت: اجر معنوی خدمت به زائران بین الله الحرام بسیار زیاد است و این خادمی افتخار بزرگی است، در بین خادمان افرادی را داریم که مدرک دکترا دارند و بعضاً هم دارای مناسب بالایی هستند اما به عنوان یک نیروی جهادی و بسیجی به زائران خدمت رسانی می کنند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تصریح کرد: این امر نمایانگر روحیه خدمت و بسیجی است که خادمان زائران ایرانی در مکه مکرمه و مدینه منوره دارند که برایشان آرزوی سعادت داریم. این افراد اجر معنوی فراوانی را در زمینه خدمت رسانی به زائران خواهند داشت.

وی افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته، خوشبختانه وضعیت خوبی در کاروان‌های استان سمنان موسوم حاکم است.

حجت الاسلام و المسلمین نواب گفت: مردم استان سمنان به واسطه قرار گیری در کریدور حرم تا حرم در واقع همگی آنان خادمان زائران رضوی و خدام امام رئوف هستند و باید به این امر ببالند.

وی خاطرنشان کرد: یاد و خاطر شهید رئیسی و همراه ایشان را گرامی می داریم، شهید رئیسی در واقع اجر خدمت گزاری خودش را از خدای متعال دریافت کرد، ایشان یک رئیس جمهور سختکوش بود و در هر منسبی که داشت برای نظام اسلامی تلاش و به مردم خدمت کرد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: شهید امیرعبداللهیان که فرزند استان سمنان و دیار دامغان بود نیز یک دیپلمات مجاهد و انقلابی بود. یاد همه شهدای عرصه خدمت را گرامی می داریم و از حجاج می خواهیم برای این عزیزان دعا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha