دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
فعالیت های گسترده مبلغین موسسه دارالزهراء سلام الله علیها در مراسم اعتکاف

حوزه/ "طرح تابندگی" فعالیتی متنوع و جذاب ویژه دانش آموزان ازسوی موسسه دارالزهراء سلام الله علیها تحت اشراف دفتر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی (ره) است که با هدف ارتقاء و تقویت معارف دینی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، "طرح تابندگی" فعالیتی متنوع و جذاب ویژه دانش آموزان از سوی مؤسسه دارالزهراء سلام الله علیها تحت اشراف دفتر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی (ره) است که باهدف ارتقاء و تقویت معارف دینی برگزار می شود.

در دوره دوم این طرح ۷۰ نفر از دانش آموزان مقطع ابتدایی شرکت داشتند و در این طرح براساس نیازشناسی انجام شده توسط مربیان تخصصی، گارگروه محتوا کتاب بندگی را جهت تدریس مربیان این طرح تالیف نمود، هر درس شامل ۴ بخش می باشد که عبارتند از سخن تابندگی(آموزش قرآن)، باور تابندگی (اعتقادات)، روش تابندگی(احکام) و رفتار تابندگی(اخلاق).

این طرح روزهای پنج شنبه از ساعت ۸ صبح با برگزاری برنامه هایی همچون صبحگاه و قرائت دعای دسته جمعی امام زمان علیه السلام, برنامه صبحانه و آموزش آداب سفره، کلاس های معارفی، کلاس مهارتی و نماز جماعت ظهر برگزار می‌شده است.

همچنین هر سه هفته یکبار اردوهای متنوع مثل اسب سواری، تیراندازی، بازی های افزایش تمرکز ذهنی و تقویت حافظه برگزار شده است و یکی از مزایای این طرح مشارکت خانواده ها در اجرای طرح و کمک به حل تمارین است که موجب استقبال اولیاء قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha