دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
ی

حوزه/ شورای روابط آمریکایی-اسلامی (CAIR) ضمن محکومیت حمایت دولت بایدن از رژیم صهیونیستی، قتل عام غیرنظامیان فلسطین را پیامد مستقیم حمایت سیاسی و نظامی ایالات متحدۀ آمریکا دانست و اعلام کرد: ما از رئیس جمهور بایدن، وزراء، آستین و بلینکن، و اعضای کنگره که با ارائۀ تسلیحات جنگی به رژیم صهیونیسیتی در راستای ادامۀ روند قتل عام حمایت می‌کنند خواستاریم که ذره‌ای از انسانیت و تغییر رویه نشان دهند.

به گزارش گروه ترجمۀ خبرگزاری حوزه، شورای روابط آمریکایی-اسلامی (CAIR)، بزرگ‌ترین سازمان حمایت از حقوق مدنی مسلمانان در ایالات متحدۀ آمریکا، نسل‌کشی‌ دست‌کم ۲۲ فلسطینی در پی حملۀ هوایی اخیر رژیم صهیونیستی را، با حمایت آمریکا، خواند و آن را محکوم کرد. این حمله چادرهای آوارگان را هدف قرار داده بود و منجر به کشته شده تعداد زیادی از شهرواندان شد.

شورای روابط آمریکایی-اسلامی این قتل عامِ غیرنظامیان را از حمایت ایالات متحده دانست و آن را پیامد مستقیمِ حمایت سیاسی و نظامیِ پایدارِ دولت بایدن از نسل‌کشی رژیم صهینونیستی در غزه خواند.

سایت اطلاع‌رسانی این شورا ادامه داد اگر دولت ما از دولت راست افراطی ژیم صهیونیستی در راستای کشتار غیرنظامیان فلسطینی و پاکسازی قومی غزه حمایت بی وقفه ای نمی‌کرد، کودک فلسطینی‌ای که نشان داده شده بود سرش را از دست داده، هنوز داشت زندگی می‌کرد. کسانی که از نسل‌کشی حمایت می کنند به اندازۀ همان افرادی گناهکار هستند که بمب‌هایی را که آمریکا فراهم کرده است را به روی غیرنظامیان منفجر می‌کنند.

همچنین در این بیانیه آمده است: ما از رئیس جمهور بایدن، وزراء، آستین و بلینکن و اعضای کنگره که با ارائۀ تسلیحات جنگی به رژیم صهیونیسیتی برای ادامۀ قتل عام حمایت می‌کنند خواستاریم که ذره‌ای از انسانیت و تغییر رویه نشان دهند.

سوابق حمایت شورای روابط آمریکایی-اسلامی از فلسطین

روز جمعه، این شورا حکم دادگاه بین‌المللی دادگستری سازمان ملل در لاهه را که به رژیم صهیونیستی دستور داد حملات خود به رفح در غزه را متوقف کند، تحسین کرد.

در اوایل سال جاری، این شورا حمایت خود را از درخواست آفریقای جنوبی از دیوان بین‌المللی دادگستری مبنی بر اتخاذ تدابیر اضطراری برای حفاظت از غیرنظامیان فلسطینی در پی حملۀ رژیم صهیونیستی به رفح و خطرات آن مبنی بر کاهش جمعیت و حملۀ بیشتر به این شهر، اعلام کرد.

در دسامبر سال گذشته، CAIR از تشکیل پرونده توسط آفریقای جنوبی در دادگاه عالی سازمان ملل متحد که رژیم صهیونیستی را به نسل‌کشی علیه فلسطینیان در غزه متهم کرده بود، استقبال کرد.

این هفته، CAIR از به رسمیت شناختن کشور فلسطین توسط نروژ، ایرلند و اسپانیا استقبال کرد و از دولت بایدن خواست مانع از عضویت کامل این کشور در سازمان ملل نشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یاحیدر IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    0 0
    مقاومت پیروز است