سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
مفتی مصر

حوزه/ شوقی علام، مفتی مصر، تأکید کرد: کسانی که به قرآن ایمان دارند، به هر آنچه از وقایعی که برای پیامبران اتفاق افتاده، ایمان دارند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شوقی علام، مفتی مصر، تأکید کرد: کسانی که علاوه بر ایمان به غیب، به قرآن و سنت صحیح ایمان دارند، به هر آنچه از داستان‌ها و وقایعی که برای پیامبران اتفاق افتاده، ایمان دارند و معتقدند.

مفتی مصر در مصاحبه با برنامه «از مفتی بپرس» در شبکه ماهواره‌ای «صدی البلد» گفت: ندانستن یا یافتن آثاری که زندگی برخی از پیامبران را روشن می‌کند، به معنای نبودن آنها یا عدم رخ دادن آنها نیست.

این بیانات مفتی مصر چند هفته پس از اظهارات زاهی حواس، مصر شناس و وزیر پیشین آثار باستانی، در برنامه «الحکایه» در شبکه MBC مصر صورت گرفت که در آن باستان شناس مصری تأیید کرد که هیچ مدرک باستان شناسی در تمدن مصر باستان وجود ندارد که به داستان های پیامبرانی مانند ابراهیم، موسی و یوسف اشاره کند.

حواس گفت: من مسلمانم و به آنچه در قرآن کریم و کتب آسمانی در مورد ورود حضرت موسی و ابراهیم و یوسف (علیهم السلام) به مصر آمده ایمان دارم، اما می گویم که در آثار باستانی مصر از پیامبران خدا خبری نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha