دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
حجت الاسلام  کلباسی

حوزه/ چهاردهمین جلسه شورای علمی مهدویت شبکه های جهانی ولایت با حضور مدیر مرکز تخصصی مهدویت و اساتید مهدویت و مدیران شبکه ولایت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، چهاردهمین جلسه شورای علمی مهدویت شبکه های جهانی ولایت با حضور مدیر مرکز تخصصی مهدویت و اساتید مهدویت و مدیران شبکه ولایت برگزار شد.

در این جلسه ضمن بررسی ظرفیت های مرکز تخصصی مهدویت جهت بکارگیری در شبکه های جهانی ولایت، پیشنهادهایی از سوی مرکز تخصصی و شبکه ولایت داده شده که در این جلسه بررسی و مصوب گردید مرکز تخصصی ضمن پشتیبانی محتوایی و در اختیار قرار دادن کارشناسان رسانه ای با شبکه جهانی ولایت همکاری لازم را داشته باشند.

در جلسه اخیر گروه مهدویت با حضور حجج‌الاسلام کلباسی، شهبازیان، نصوری، موسوی، علوی و آقای شرفی و با دبیری محسن حجت پناه، موضوعات مهمی مطرح شد.

در این جلسه، گزارشی از برنامه های مهدوی شبکه فارسی و عربی و برنامه ریزی برای برنامه گامی به سوی ظهور و دیگر برنامه های مهدوی ارائه شد.

همچنین، مشکلات برنامه های مهدوی شبکه ولایت فارسی از جمله کمبود کارشناس رسانه ای و متخصص و متعهد برای برنامه زنده مهدوی مورد بحث قرار گرفت.

حجت الاسلام کلباسی در جلسه بر اهمیت برنامه پاسخ به شبهات تاکید کرد و گفت:

حجت الاسلام کلباسی در جلسه بر اهمیت برنامه پاسخ به شبهات تاکید کرد و گفت: برای اینکه مخاطبان با برنامه پیوندی برقرار کنند باید ساز و کاری در نظر گرفت مثلاً مباحث روز مهدویت و بیان مسائل آینده مثلاً سؤالات سازمان یافته را افرادی زنگ بزنند و بپرسند.

نصوری نیز در این جلسه وعده داد که در مرکز تخصصی به جمع‌بندی برسد و در بحث کارشناس جدی کمک خواهد کرد. او همچنین پیشنهاد داد که از جامعه المصطفی استفاده شود و گفت: ما در همه شهرها شعبه داریم و می‌توانیم کمک کنیم.

شهبازیان نیز در این جلسه چندین ایده را مطرح کرد، از جمله هماهنگی با تلویزیون رسمی برای پخش همزمان برنامه ها، معرفی شبکه ولایت در اردوگاه ها و استفاده از افراد مستبصر و ... .

در پایان جلسه، تصمیم گرفته شد که مصوبات قبلی جلسات را پیگیری کنند و برنامه های آتی را بر اساس نظرات ارائه شده در این جلسه برنامه ریزی کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha