یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
سید ناصر میرمحمدیان

حوزه/ مدیرعامل بنیاد هدایت با اشاره به انتشار گسترده اذان حزن انگیز مؤذن فلسطینی از رفح و بازتاب آن در رسانه‌های مختلف به لزوم بهره‌مندی از ظرفیت رسانه‌ای بی‌بدیل مساجد اشاره و تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سیدناصر میرمحمدیان، مدیرعامل بنیاد هدایت در کانال شخصی خود در پیام‌رسان ایتا، با توجه به بازتاب رسانه‌ای اذان مؤذن فلسطینی در صبح روز جنایت صهیونیست‌ها در رفح، نوشت: این روزها همه، این اذان جانسوز را شنیدیم و اشک‌ ریختیم. اذان صبحی که، مؤذن فلسطینی پس از مشاهدهٔ جنایت صهیونیست‌ها در رفح زمزمه کرده و پر از غم و غربت است.

مدیرعامل بنیاد هدایت به تأثیر انتشار این اذان اشاره و خاطرنشان کرد: به همین سادگی، صوت اذان رسانه شد و پیام مظلومیت غزه و فلسطین را به جهان مخابره کرد. آن هم بدون نیاز به نمایش تصاویر دلخراش و ... .

حجت الاسلام میرمحمدیان در بخش دیگر یادداشت خود کنشگران مسجدی را مورد خطاب قرار داد و نوشت: اما یک سوال مهم! با شنیدن این خبرها و دیدن تصاویر جنایات صهیونیست‌ها، لحن و صدای مؤذن مسجد محلهٔ شما هم تغییر کرد؟

وی در پایان افزود: آیا اهالی مسجد، آنقدر آگاه و بیدار هستند که با شنیدن چنین خبرهایی، حتی با لحن اذان، اهل محله را متوجه یک خبر تلخ و مصیبت بزرگ کنند؟ بله! حتی اذان مسجد هم باید رسانه باشد!

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha