دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
صادقی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین صادقی گفت: تبری جستن از بدان و رئوس شرارت جزو اخلاق و براساس اخلاق است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین هادی صادقی، معاون فرهنگی قوه قضائیه، با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و نام‌گذاری حج امسال از طرف ایشان به حج برائت گفت: حج علاوه بر جنبه عبادی و توحیدی جنبه سیاسی هم دارد و همه مسلمانان باید از مشرکان و مستکبران برائت بجویند.

معاون فرهنگی قوه قضائیه ادامه داد: در انسانیت نمی‌توان نسبت به مظلوم بی‌اعتنا بود. چراکه بی‌اعتنایی به مظلوم اساس انسانیت را از بین می‌برد و مسلمانان باید بدانند حجی که در آن به انسان‌های بی‌گناهی که توسط رژیم صهیونیستی کشتار می‌شوند توجهی نشود حج بی‌فایده‌ای خواهد بود زیرا لازمه بندگی خدا این است که نسبت به مظلومان هم اعتنا داشته باشیم. شاهد هستیم که ظلم رژیم صهیونیستی تمام دنیا را تکان داده است و همه را بیدار کرده است. بنابراین نمی‌توان پذیرفت که مسلمانان به مراسم حج بروند و حج خود را به‌جای آورند و نسبت به این ظلم مستکبران سکوت کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: برائت بخش مهمی از اخلاق است. اخلاق به ما می‌گوید که از بدی‌ها دور بشوید. بنابراین باید بدی را از خودمان دور کنیم. وقتی یک رژیم مانند رژیم کودک‌کش صهیونیستی مبدأ شرارت شده است وظیفه ما این است که از این رژیم و این شرارت دور شویم. بنابراین تبری جستن از بدان و رئوس شرارت جزو اخلاق و براساس اخلاق است و اگر این کار را انجام ندهیم نمی‌توانیم به سمت خوبی‌ها برویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha