دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
آزمون

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان گفت: آزمون جذب و ارزیابی اساتید در مدارس علمیه خواهران استان هرمزگان با حضور ۷۵ نفر متقاضی برگزار شد.

خانم راضیه سلطان عباسی ندوشن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، بیان کرد: صبح امروز پنج شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹ صبح، آزمون جذب و ارزیابی با حضور ۷۵ نفر متقاضی استادی در مدارس علمیه خواهران استان هرمزگان برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: این آزمون با عناوین درسی( احکام، اخلاق، فقه‌ و اصول، مباحث تربیتی خانواده و زن در اسلام، عقاید و فرق و مذاهب، تاریخ تحلیلی اسلام، تاریخ انقلاب، صرف، نحو، تفسیر و علوم قرآن، علوم بلاغی، منطق ، فلسفه و کلام) بود.

برگزاری آزمون جذب و ارزیابی اساتید در مدارس علمیه خواهران استان هرمزگان

مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان با اشاره به اینکه، آزمون در مدارس شهرستان های قشم، لنگه، پارسیان، بندرعباس، رودان، بشاگرد، سیریک و میناب برگزار شد، تاکید کرد: با تمهیداتی که اندیشه شده و دوره های توان‌افزایی برگزار شده و از قبل برنامه‌ها و آزمون های آزمایشی در زمینه رشد انجام شده، پیش بینی می‌شود که در سال ۱۴۰۳ برای سطح ۲ از نظر اساتید هم در استان و هم در شهرستان‌ها به خودکفایی برسند.

وی در پایان تصریح کرد: ان شاءالله متقاضیان استادی مدارس علمیه خواهران استان هرمزگان پس از قبولی در آزمون جهت مصاحبه علمی رفتاری معرفی می گردند.

برگزاری آزمون جذب و ارزیابی اساتید در مدارس علمیه خواهران استان هرمزگان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha