چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
امام جمعه شبانکاره

حوزه/ امام جمعه شبانکاره گفت: شهید جمهور، خادم جمهور بودند. بعد از شهید رئیسی کار رئیس جمهور آینده خیلی سخت خواهد بود چرا که ایشان شبانه روز وسط میدان خدمت بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد پُردل، امام جمعه شبانکاره ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام قیام خونین ۱۵ خرداد و رحلت جانگداز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، اظهار داشت: خداوند متعال بعد از امام راحل نعمتی را به جهان اسلام عنایت فرموده است که تاریخ به خودش نخواهد دید و آن وجود حکیم و زعیم جهان اسلام حضرت امام خامنه‌ای است. قدر این نعمت بزرگ الهی را بدانیم کسی که معادلات دنیا را تغییر داده است.

وی با اشاره به نامه یک بهمن ماه سال ۹۳ رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان اروپا،‌ گفت: امروز میبینیم این حس حقیقت جویی قریب ۱۰ سال بعد از آن نامه خودش را نشان داد.

امام جمعه شبانکاره با تاکید بر اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری بدانند خادم جمهور هستند نه حاکم جمهور، افزود: مردم عزیز ایران اسلامی در فراق شهید جمهور نشان دادند که حضورشان در انتخابات پیش رو چشمگیر و به یاد ماندنی و باعث ناامیدی و یأس دشمنان خواهد بود.

وی تصریح کرد: شهید جمهور، خادم جمهور بودند. بعد از شهید رئیسی کار رئیس جمهور آینده خیلی سخت خواهد بود چرا که ایشان شبانه روز وسط میدان خدمت بودند بی تکلف، بی منت، بی ادعا، بی ریا، بی سر و صدا، انقلابی، جهادی، مردمی، دلسوزانه، خالصانه، عاشقانه برای مردم خدمت کردند هر کدام از کاندیداها که انتخاب شد باید بداند که هدف شان خدمت به مردم باشد همان رویه شهید جمهور را با قدرت بیشتر ادامه بدهد.

امام جمعه شبانکاره با بیان اینکه ملت مظلوم اما مقاوم غزه در این روزها زیر شدیدترین بمباران رژیم غاصب اسرائیل قرار دارند، عنوان کرد: این ظلم عظیم مسلط بر عالم، این سلطه‌های ناحق، این زورگویی به ملتها در سطح جهان، این ریختن خون‌های به ناحق، این پایمال‌کردن شریف‌ترین و عزیزترین ارزش‌های انسانی، این دروغ‌ها و تزویرهایی که سردمداران استکبار جهانی هر روز تحویل بشریت می‌دهند، این همه بدی، این همه استثمار و ظلم، انسانی را که چشمه امیدی در دل نداشته باشد، به طور طبیعی مأیوس می‌کند.

وی ادامه: ملتی که به آینده امید دارد؛ می‌داند که روزگار ظلم و ستم و زورگویی و تجاوز و طغیان و استکبار، با همه حجم عظیمی که امروز در جهان به‌وجود آورده است یک روزگار تمام‌ شدنی است و دورانی خواهد رسید که قدرت قاهره حق، همه قله‌های فساد و ظلم را از بین خواهد برد و چشم‌انداز زندگی بشر را با نور عدالت منور خواهد کرد.

حجت الاسلام پردل با اشاره به اینکه حقیقتا دل انسان از این همه ظلم به درد می آید، گفت: اگر یک ملتی می‌خواهد شر زورگویی زورگویان و امروز شر آمریکا را از سر خود کم کند، باید در مقابل زورگویی آمریکا، با قدرت و صلابت تمام بایستد.

خطیب نماز جمعه شبانکاره تصریح کرد: ملت مظلوم اما مقاوم غزه در این روزها زیر شدیدترین بمباران رژیم غاصب اسرائیل قرار دارند. ای ملل اسلام به داد زنان و کودکان بی گناه، بی پناه و بی دفاع غزه برسید. تعدادی مسلمان بی دلیل هر روز دارند توسط این وحوش صهیونیستی با پشتیبانی آمریکای جنایتکار به خاک و خون کشیده می شوند. ملل اسلام بپا خیزید از این مظلومین عالم دفاع کنید.

وی ضمن تشکر از خدمات اداره ثبت اسناد شبانکاره، بیان کرد: صدور سند مالکیت حدانگاری ظرف مدت ۴۸ ساعت در اداره ثبت اسناد شبانکاره انجام می گیرد. در حالی که سال گذشته حدود ۲۰ روز طول می کشید اما طی مدت دو ماه اول امسال ۴۶۸ سند صادر شد که مدت ۴۸ ساعت این کار انجام می گیرد.

امام جمعه شبانکاره خاطر نشان کرد: مردم بخش نسبت به سند تک برگ به جای اسناد منقوله دار قدیمی هر چه زودتر اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha