یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
پیام تسلیت دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در پی درگذشت مادر مکرمه سیدحسن نصرالله

حوزه/ دبیرکل جمع جهانی اهل بیت(ع) طی پیامی درگذشت مادر سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری‌ حوزه، استاد رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در پیامی درگذشت مادر مکرمه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.

متن ترجمه فارسی این پیام که به زبان عربی صادر شده است، به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب علامه مجاهد سیدحسن نصرالله

دبیرکل حزب‌الله لبنان

سلام علیکم و رحمت الله و برکاته

با اندوه فراوان، خبر درگذشت مادر بزرگوارتان را دریافت کردم که همین افتخار و شرف برای ایشان کافی بود که در دامان خود رهبر مجاهدی همچون شما را پرورش داد، رهبری که جنبشی برای تغییر معادلات در منطقه به نفع مستضعفین و امت اسلامی را هدایت کرد.

از خداوند مسئلت دارم که آن مرحومه را مشمول رحمت واسعه و مغفرت و رضوان خود قرار بدهد و ایشان را با اجداد بزرگوارتان رسول اکرم(ص) و زهرای بتول(س) و ائمه اطهار(ع) و اولیا و شهدا و صدیقین در بهشت برین، محشور سازد.

اینجانب مصیبت وارده را به جنابعالی، پدر بزرگوارتان، خانواده محترمتان و تمامی بازماندگان آن مرحوم، تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال برای شما و همه بازماندگان، صبر جمیل، اجر جزیل، دوام بقا، عزت و حسن عاقبت مسئلت دارم.

خداوند شما را حفظ کند و ذخیره ای برای امت پیامبر(ص) و مقاومت اسلامی جهت تحقق پیروزی حتمی و عزت اسلام و مسلمانان و آزادی فلسطین از نهر تا دریا و تجدید شکوه و عظمت اسلام با فضل و کرم خود قرار بدهد.

سَلاَمٌ عَلَیْکُم بِمَا صَبَرْتُمْ فَنِعْمَ عُقْبَی الدَّارِ

لا حول ولا قوة إلا بالله العلی العظیم

برادرتان

رضا رمضانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha