جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
تصاویر/ دومین نشست هم افزایی مدیریت حوزه علمیه و دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه/ دومین نشست هم افزایی مدیریت حوزه علمیه و دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، دومین نشست هم افزایی مدیریت حوزه علمیه و دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، امروز در سالن جلسات دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان برگزار شد.

هدف از برگزاری این نشست که با حضور حجت الاسلام و المسلمین بلادیان مدیر حوزه علمیه خوزستان و معاونین مدیریت حوزه علمیه خوزستان و حجت الاسلام دبیری فرد رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان و معاونین دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد، هم افزایی، تقویت همکاری ها و تعاملات فی مابین و اطلاع از ریز برنامه های مدیریت حوزه علمیه خوزستان و دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان بود.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام دبیری فرد ضمن عرض خیر مقدم، بر لزوم هوشیاری و تلاش بیش از پیش در زمینه مقابله با گسترش و ترویج فرقه های انحرافی تأکید کرد.

وی با بیان این که یکی از مهمترین وظایف این دفتر مقابله با فرقه های انحرافی در استان است گفت: در این راستا دوره ها، اعزام و برنامه های مختلفی در دفتر تبلیغات تعریف شده است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان توانمند سازی طلاب در امر تبلیغ را وظیفه ی مهم دیگر از سوی این دفتر برشمرد و افزود: در مواجهه با مردم فقه و اصول، کافی نیست بلکه در جامعه امروز مباحثی از جمله روانشناسی تبلیغ، روش بیان احکام و فن خطابه و... نیز لازم است.

وی، تبیین سبک زندگی ایرانی اسلامی، غنی سازی روابط زوجین و پیشگیری از طلاق و اسیب های اجتماعی را از دیگر ماموریت های این نمایندگی عنوان کرد.

در ادامه معاونین و مسئولین بخش های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی از جمله، پاسخگویی به سوالات دینی، آموزش های کاربردی، فرهنگی تبلیغی، رسانه و فضای مجازی، صندوق قرض الحسنه و امور ستادی و پشتیبانی گزارشی از فعالیت ها و ظرفیت های خود ارائه دادند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین بلادیان مدیر حوزه علمیه خوزستان بیان داشت: برگزاری این نشست ها و هم افزایی برای خدمت به اسلام و انقلاب بسیار ارزشمند است.

وی افزود: از همکاری و همدلی دفتر تبلیغات اسلامی تشکر می کنم و الحمدلله ارتباط خوبی میان این دومجموعه برقرار است و امیدوارم با همین رویه بتوانیم در کنار هم، توفیق خدمت گذاری بیشتر را برای کسب رضای الهی داشته باشیم.

در ادامه معاونین مدیریت حوزه علمیه خوزستان ضمن ارائه نظرات و پیشنهادات خود، به بررسی بیشتر فعالیت های مشترک و زمینه های تقویت همکاری ها علی الخصوص در بخش های آموزشی، تهذیبی، تبلیغی و بین الملل پرداختند.

گفتنی است: این نشست، دومین نشست مشترک با حضور کلیه مدیران، رؤسا و معاونین بخش های مختلف مدیریت حوزه علمیه خوزستان و دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان بود که در آن ضمن بیان ظرفیت ها، راهکارهای هم افزایی بیشتر مورد بررسی قرار می گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha