جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
تصاویر / مراسم بزرگداشت شهدای خدمت،  آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش از طرف دفتر آیت الله العظمی نوری همدانی

حضرت آیت الله نوری همدانی تاکید کردند: امروز همان سخن امام را تکرار و تاکید می‌کنم که حفظ این انقلاب از اوجب واجبات و تضعیف آن حرام است و هرگونه اشکال باید در مسیر صحیح اصلاح گردد که مهمترین آن صندوق رأی و انتخاب فرد اصلح معتقد به رکن اصلی نظام یعنی ولایت فقیه می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام حضرت آیت الله نوری همدانی به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ه) بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر در آستانه رحلت فقیه عالیقدر، بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران؛ حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه» قرار گرفته‌ایم. شخصیت ممتازی که در قرون اخیر کم نظیر و از بعضی جهات بی نظیر بوده است. مردی که معادلات سیاسی جهان را تغییر داد و توانست به نفع مستضعفین گام بردارد و خواب راحت مستکبران را آشفته نماید. در راه و هدف خود مقاوم بود، در این مسیر از غیر خدا نمی‌هراسید و مردم برایش یک اصل بود، درخشندگی علمی در فقه، اصول، کلام، فلسفه و تفسیر او را از برجسته‌ترین شخصیت‌های حوزه علمیه نمود و عرفان مطابق با فرهنگ اهلبیت (علیهم السلام) از امتیازات ایشان محسوب می‌شد.

علم و عمل و اخلاق و اخلاص در او موج می‌زد و از همین رهگذر با توکل به خدا و توسل به حضرات معصومین (علیهم السلام) و پشتیبانی مردم بزرگترین انقلاب را به ثمر رساند و بعد از رحلت نیز خلف صالح او رهبری معظم انقلاب با همان کیفیت راه را ادامه داد و امید دشمنان را ناامید کرد.

امروز همان سخن امام را تکرار و تاکید می‌کنم که حفظ این انقلاب از اوجب واجبات و تضعیف آن حرام می‌باشد و هرگونه اشکال باید در مسیر صحیح اصلاح گردد که مهمترین آن صندوق رأی و انتخاب فرد اصلح با شاخص‌های داشتن تقوا، اخلاص، استکبارستیزی، مردمی بودن و معتقد به رکن اصلی نظام یعنی ولایت فقیه می‌باشد.

امروز ملت ایران بعد از شهادت‌ رئیس جمهور شهید که نمونه‌ای از این صفات بیان شده بود در آستانه انتخابات قرار گرفته که إن‌شاءالله با حضور خود و انتخاب فردی اصلح راه امام عزیز را ادامه خواهند داد و باید توجه داشت که امروز وحدت یک اصل است و نباید فضای جامعه را با تخریب و تهمت و دروغ آلوده نمود.

در پایان با آرزوی فرج حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی امام راحل و آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون رهبری معظم انقلاب، عزت ملت عزیز ایران را از پروردگار متعال خواستارم.

قم المقدسه
۱۳ خردادماه ۱۴۰۳
حسین نوری همدانی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha