چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
سید احمد حسینی خراسانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حسینی خراسانی گفت: قیام ۱۵ خرداد فقط برای رهایی از آزادی ملت ایران شکل نگرفت، بلکه برای همه ملت های ستم دیده و تحت ظلم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد حسینی خراسانی، عضو فقهای شورای نگهبان، در ویژه برنامه بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، در رواق امام خمینی(ره)حرم مطهر رضوی، به اشاره به گذشت ۶۱ سال از قیام پانزده خرداد گفت: حقیقتا این رویداد یک رستاخیز سیاسی در مقیاس جهانی است و این قیام فقط برای رهایی از آزادی ملت ایران شکل نگرفته است بلکه برای همه ملت های ستم دیده و تحت ظلم است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به پیام حکیمانه مقام معظم رهبری به دانشجویان غربی و آمریکایی تصریح نمود: بنا به فطرت انسانی و روحیه ظلم ستیزانه همه آزادی خواهان جهان پیام ایشان مبنی بر اینکه در جهت درست تاریخ قرار گرفته اید؛ مورد توجه قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه ارزش هرکس در پیشگاه خداوند به منفعت است که برای دیگران می رساند اظهار داشت: دلیل محبوبیت خادم الرضا، رئیس جمهور شهید همین موضوع و خدمت رسانی مخلصانه ایشان به مردم بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha