یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
کد خبر: 1162175
۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
تصاویر/ مراسم تودیع و معارفه سردبیر خبرگزاری حوزه

حوزه/ با حکم مدیرمسئول خبرگزاری حوزه، یوسف شعبانعلی به عنوان سردبیر جدید خبرگزاری حوزه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، با حکم حجت‌الاسلام رضا رستمی، مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه و مدیرمسئول خبرگزاری حوزه، یوسف شعبانعلی به عنوان سردبیر جدید رسانه رسمی حوزه معرفی و از زحمات مرتضی سعیدی نجفی در یکسال گذشته تقدیر به عمل آمد.

ببینید:

تصاویر مراسم تکریم و معارفه سردبیر خبرگزاری حوزه

برنامه‌ها و سیاست‌های خبری و راهبری مورد نظر با جدیت و شتاب بیشتری حرکت کند

حجت‌الاسلام رستمی مدیرمسئول خبرگزاری حوزه در مراسم تکریم و معارفه سردبیر این خبرگزاری با تشکر از کوشش‌های همکاران حوزه‌ نیوز در یکسال گذشته به خصوص موضوع انتخابات، نمایشگاه قرآن، نمایشگاه پژوهش و افتتاح دفاتر نمایندگی در یزد گفت: کار خبر و اطلاع رسانی، پراسترس و نیازمند کار فکری مدام است؛ همچنان‌که ملاحظه‌ها، چارچوب‌ها و خطوط خبری مشخص، نکته ای است که همیشه مورد توجه بوده و این تلاش، تفکر و نوآوری می‌بایست در دوره جدید ارتقا داده شود.
مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه تصریح کرد: در دوره مسئولیت جدید باید برنامه‌ها و سیاست‌های خبری و راهبری مورد نظر با جدیت و شتاب بیشتری حرکت کند تا به اهداف و برنامه‌های میان و بلندمدت مرکز رسانه با کیفیت مطلوب دست پیدا کنیم.

سردبیر جدید خبرگزاری حوزه معرفی شد

اعتماد عمومی از سوی مردم نسبت به حوزه های علمیه وجود دارد

در ادامه این نشست، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد میرغیاثی ناظر علمی رسانه‌ حوزه اظهارکرد: بحمدالله به برکت انقلاب اسلامی و وجود مراجع معظم تقلید و بزرگان حوزه، امروز شاهد یک اعتماد عمومی از سوی مردم نسبت به حوزه‌های علمیه هستیم و از سوی دیگر همین مردم انتظاراتی از حوزه دارند که روز به روز افزایش پیدا می کند، لذا امانت‌داری، صحت و دقت فعالیت‌های رسانه‌ای باید به گونه‌ای باشد که از این اعتماد به خوبی صیانت کنیم.

لزوم تقویت ارتباط حوزه با آحاد جامعه

سپس حسن صدرایی عارف، مدیر اطلاع‌رسانی و خبر مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه با تقدیر از کوشش همه افرادی که از زمان تاسیس تا کنون به تقویت رسانه حوزه کمک‌ کرده‌اند گفت: لازم‌ است خبرگزاری حوزه در کنار ارتباط وثیق با بزرگان و سیاست‌گذاران حوزه، حلقه وصل ایشان و بدنه عمومی طلاب و نیز حلقه وصل بین حوزه و مردم به خصوص جامعه ایمانی و متدین باشد و این رویکرد را تقویت کند.

شاهد حمایت جدی مدیران ارشد حوزه و مرکز رسانه از خبرگزاری بوده ایم

در ادامه، مرتضی سعیدی، سردبیر سابق خبرگزاری حوزه در سخنانی اظهارکرد: بحمدالله در این دوره شاهد حمایت جدی مدیران ارشد حوزه و مرکز رسانه از خبرگزاری بوده‌ایم که امید است با افزایش این‌حمایت‌ها شاهد دستاوردهای بیشتری در خبرگزاری باشیم.

سپس حجت‌الاسلام سیدعباس سیدنژاد مدیر چندرسانه‌ای مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه گفت: خبرگزاری بنگاه خبری است و بزرگترین مسئولیت آن تولید سخن است.

وی افزود: خبرگزاری حوزه باید ارتباط خود را با بدنه حوزه و طلاب بیشتر کند و مطالبات و دغدغه‌های آنها را بیان نماید. امروزه کارهای بنیادی و ساختاری زیادی در مدیریت حوزه انجام شده ولی کسی از آنها مطلع نیست.

رسانه حوزه مورد اعتماد و اقبال جامعه نخبگانی است

همچنین میثم محمدحسنی، مدیر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه ابراز داشت: امروز رسانه حوزه مورد اعتماد و اقبال جامعه نخبگانی است و تقویت و امتداد این اعتماد از اهمیت بالایی برخوردار است.

تلاش و کار جهادی در رسانه حوزه ادامه خواهد داشت

در پایان این نشست، یوسف شعبانعلی، سردبیر جدید خبرگزاری حوزه های علمیه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران در گذشته و حُسن اعتماد مجموعه مدیران مرکز رسانه اظهارکرد: امروز موفقیت‌های رسانه حوزه مرهون تلاش‌های گروهی و اخلاص موسسان و مدیران آن در طول ادوار گذشته است.

وی افزود: روحیه جهادی که امروز در خبرگزاری حوزه وجود دارد جز با رفاقت و صمیمت میسر نمی‌شد و این تلاش و کار جهادی همچون گذشته ادامه خواهد داشت تا تمام دغدغه و نکات ارزشمندی که توسط همکاران و مدیران ارائه گردید، مورد توجه و اقدام قرارگیرد.

خاطرنشان می‌شود: یوسف شعبانعلی دانش‌آموخته حوزه علمیه و نیز دوره‌های تخصصی رسانه است که نزدیک به ۲ دهه فعالیت خبری و رسانه‌ای را در کارنامه خود دارد.
خبرنگار و عکاس، دبیر سرویس ویژه حوزه علمیه قم، دبیر سرویس استان‌ها و دبیر تحریربه از مسئولیت‌های قبلی شعبانعلی در طول سال‌ها فعالیت در خبرگزاری حوزه بوده است.
وی هم‌اینک و برای دومین دور متوالی عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم است.

سردبیر جدید خبرگزاری حوزه معرفی شد

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    4 0
    موفق باشند ان شاءالله
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    3 0
    __ بسمه تعالی __ تعظیم و تکریم می کنیم همواره ما از عالمان _ چون با شهامت قد علم کردند علیه ظالمان _ این دوستان با وفا همواره با لطف و صفا __ کوشیده اند در حفظ دین ،با طرد هر جور و جفا __ خواهندگانیم از خدا افزون کند آمارشان__ توفیق دهد در کارشان خود بوده باشد یارشان __
  • داودپور IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    4 0
    با آرزوی موفقیت برای برادر مخلص و انقلابی آقای شعبانعلی در سمت سردبیری خبرگزاری حوزه. انشاالله که مروج آموزه های دینی و انقلابی و دغدغه های طلاب باشند.