چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
تبریز

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی گفت: نام نویسی برای شرکت در چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآنی استان تا ۲۹ خرداد سال جاری تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام سیدشهاب الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه نام نویسی این دوره از مسابقات از اول تا ۱۹ خرداد تعیین شده بود، افزود: با توجه به استقبال علاقه مندان، نام نویسی برای این دوره تمدید شده است.

وی اظهار کرد: این دوره از مسابقات در راستای بزرگداشت شهدای خدمت در ۲ رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال در بخش برادران و خواهران برگزار می شود و نام نویسی از علاقه مندان برای این دوره در حال انجام است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی گفت: مسابقات انفرادی برای افراد بالای ۱۸ سال در بخش های آوایی شامل قرائت، ترتیل، دعاخوانی و اذان و مسابقات گروهی در بخش های مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم، معارف عمومی در بخش های ترجمه سوره‌های لقمان، حجرات و حشر و معارف تخصصی در بخش های قرآن کریم، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه مسابقات گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال نیز شامل رشته های قرائت و حفظ کل قرآن کریم است، ادامه داد: این دوره از مسابقات در هفت منطقه استان شامل تبریز، مراغه، میانه، اهر، سراب، شبستر و آذرشهر برگزار می شود.

وی یادآور شد: نفرات برتر مسابقات منطقه استانی به مرحله نیمه نهایی راه می یابند و نفرات برگزیده مرحله نیمه نهایی نیز به مسابقات کشوری این دوره که در تبریز برگزار می شود، راه می یابند.

حجت الاسلام حسینی افزود: با توجه به اینکه محل شهادت شهدای خدمت، آذربایجان شرقی است، بر اساس اعلام سازمان اوقاف و امور خیریه، همانند سال ۱۳۹۳ این دوره از مسابقات در تبریز برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha