پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
بوشهر

حوزه/ دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان بوشهر گفت: برنامه‌های متنوع دهه ولایت و امامت در استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حسین کارگر دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان بوشهر عصر پنجشنبه در نشست هماهنگی و توجیهی برنامه‌های دهه ولایت در سطح شهر و روستاهای تابعه بخش سعدآباد اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی را به مناسبت این ایام خواهیم داشت.

وی با اشاره به احادیثی از امام صادق علیه السلام و امام رضا علیه السلام بر اهمیت بیش از پیش گرامیداشت عید غدیر تاکید کرد و به چند برنامه از جمله جشن‌های خانگی غدیر، اجرای سرودهای غدیری توسط نوجوانان و جوانان و اطعام غدیر اشاره کرد.

بخشدار سعدآباد نیز با اشاره به اهمیت بزرگداشت دهه ولایت و عید غدیر بر لزوم همکاری همه جانبه مسؤولان و آحاد مردم را در این امر مهم تاکید کرد.

حمزه امین نژاد با اشاره به مسأله انتخابات ریاست جمهوری پیش رو بر مشارکت فعال مردم در انتخابات و خودداری از هر گونه استفاده از امکانات اداری و دولتی در رابطه با تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری تاکید داشت.

امام جمعه سعدآباد نیز با تاکید بر اجرای برنامه‌های فرهنگی با محتوای شعائر اسلام ناب محمدی اظهار کرد: در خصوص نقش رهبری به عنوان شاگرد حضرت امام خمینی و خلف صالح معمار کبیر انقلاب اسلامی و نمونه بارز و ملموس ولایت الهی در عصر حاضر باید روشنگری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha