پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
3.jpg

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل گفت: رسالت عظیم اجتماعی و هدایت مردم در نظام اسلامی و ارتقای سطح آگاهی‌شان از وظایف طلاب خواهر می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، حجت‌الاسلام رسول خواسته مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل عصر امروز در نشست با دانش‌آموختگان مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل، با اشاره به انتخابات پیش‌رو، دعوت مردم به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی و تبیین شاخصه‌های فرد اصلح را از وظایف خواهران طلبه دانست و گفت: مبلغان و دانش‌آموختگان ثمره حوزه هستند که بایستی در جهت تقویت این نهاد علمی و معنوی با تمام قوت بکوشند.

وی افزود: امروز به لطف الهی، خواهران طلبه در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی با نهادها و ارگان‌های مختلف همکاری و فعالیت می‌کنند که امری پسندیده است، اما دانش‌آموختگان بایستی حوزه را به عنوان قرارگاه مرکزی برای خود قرار دهند و حرکت تشکیلاتی و سازمانی را تحت اشراف نهاد مقدس حوزه علمیه خواهران انجام دهند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل با بیان اینکه در سیاست و سند چشم‌انداز حوزه علمیه خواهران، مرجعیت علمی در بحث خانواده بایستی با حوزه باشد، بیان کرد: به‌طور قطع تحقق این مسئله مهم بدون حضور مبلغان و دانش‌آموختگان میسر نخواهد شد.

حجت‌الاسلام خواسته تصریح کرد: وظیفه طلاب تنها به هدایت مردم در امور فردی و دینی ختم نمی‌شود، بلکه رسالت آنها رسالت عظیم اجتماعی و هدایت مردم در نظام اسلامی و ارتقای سطح آگاهی‌شان می‌باشد که مظهر اصلی انتخابات است.

بانوان طلبه در قبال ارتقای سطح آگاهی مردم مسئولند

بانوان طلبه در قبال ارتقای سطح آگاهی مردم مسئولند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha