پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
حجت الاسلام مهدوی

حوزه/ امام جمعه شهر الوند گفت: اقدام آمریکا در تحریم دادگاه لاهه، دقیقا چهره وحشی واقعی و بدون روتوش آمریکاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام مهدوی امام جمعه شهر الوند در خطبه های نماز جمعه این شهر، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و تسلیت شهادت امام نهم جوادالائمه عنوان کرد: امام جواد (ع) بر این باور بود که آیات قرآن باید در جامعه فراگیر شود و تمام مسلمانان در گفتار و رفتار و استدلالهای روزمره خود از این کتاب و معارف بلند آن بهره گیرند، به همین جهت سعی می کرد که در گفتگوها و معاشرت و برخورد با مردم به آیات قرآن استناد کند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب با تبیین اهمیت و برجستگی مسئله فلسطین در دیدگاهها و رویکردهای امام راحل، فرمودند: پیش‌بینی ۵۰ سال قبل امام بزرگوار درباره فلسطین، بتدریج در حال تحقق است و عملیات معجزه آفرین طوفان الاقصی با باطل کردن نقشه وسیع دشمنان برای تسلط بر منطقه و جهان اسلام، رژیم صهیونیستی را در مسیر اضمحلال قرار داده و در پرتو ایستادگی ایمانی و تحسین برانگیز مردم غزه، رژیم اشغالگر در مقابل چشم جهانیان در حال ذوب شدن است. خودشان می گویند پروژه صهیونیستی نفسهای آخر خود را میکشد. ما در آغاز پایان رژیم صهیونیستی هستیم.

حجت الاسلام مهدوی بیان کرد: رژیم کودک کش صهیونیستی ۳۸ هزار نفر رو کشته و هنوز هم کشتار زنان و کودکان و این جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت ادامه دارد بعد آمریکا اعلام کرده هر دادگاهی این فرد و رژیم قاتل و آدمکش رو محکوم کند، تحریمش میکند. الان دادگاه لاهه در معرض تحریم است. تحریم اینکه چرا آدمکشها رو محکوم می کند.

وی ادامه داد: کسانی که پُز روشنفکری و غربگرایی می دهند احتمالا دردشون نگرفته؟ این اقدام آمریکا، دقیقا چهره واقعی و بدون روتوش آمریکاست که بزک کرده است. چه اتفاقی باید می‌افتاد تا این چهره وحشی واقعی بیرون بیاید و درست دیده بشود؟ لعنت خدا بر ظالمین و کسانی که با سکوتشان این جنایت رو تایید میکنند.

امام جمعه شهر الوند تصریح کرد: رهبری معظم با تجلیل از ویژگیها و خدمات رئیس جمهور شهید و قدردانی از حضور پرمعنا و عظیم ملت در تشییع شهیدان خدمت، حماسه انتخاباتِ بسیار مهم پیشِرو را، مکمل حماسه ملت در بدرقه شهیدان خدمت دانستند وبه این نکته اشاره کردند که ان‌شاءالله در سایه مشارکت پرشور، آرای بالای ملت و حاکمیت اخلاق در رقابتهای انتخاباتی، رئیس جمهوری «پُرکار»، «فعال»، «آگاه» و «معتقد به مبانی انقلاب» برگزیده میشود و ضمن پرشدن حفره های اقتصادی و فرهنگی، منافع ملت در منطقه و جهان حفظ و تأمین خواهد شد.

وی عنوان کرد: اولین روز ذی الحجه، سالروز ازدواج حضرت امیرالمومنین (ع) و حضرت زهرا (س) است؛ ازدواجی که سادگی، از مهمترین ویژگیهایش بود و ازدواج آسان را در فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) نهادینه ساخت.
عمده موانع ازدواج، موانع فرهنگی است؛ عادتها، تفاخرها، تکاثرها، چشم وهم چشمی ها، تجمل طلبیها، اینها است که نمی‌گذارد آن کاری که باید انجام گیرد، صورت پذیرد. خانواده ها اگر عادت کنند که ازدواجها را ساده، بی پیرایه و بی تشریفات انجام دهند، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

حجت الاسلام مهدوی گفت: ایام دهه ولایت و عید بزرگ غدیر را در پیش داریم و ستاد بزرگداشت این دهه تشکیل شده است امیدواریم دستگاههای مختلف و گروههای مردمی در مجموعه شهرستان با برنامه ریزی و همکاری بتوانیم رضایت امیر مومنان و اهل بیت و مقام معظم رهبری را کسب کنیم.
وی در پایان افزود: همچنین در هفته آینده برنامه قرآنی محفل که از برنامه های موفق رسانه ملی است ان شاالله در شهر الوند حضور پیدا خواهند کرد و از مردم بزرگوار شهرمان تقاضا داریم در این برنامه حضور باشکوهی داشته باشند تا آرمان شهر قرآنی را در شهر الوند پیاده کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha