چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
بروجرد

حوزه/امام جمعه بروجرد گفت : امروز به برکت انقلاب، مقاومت اسلامی در جهان گسترده شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد ، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان با تسلیت سالروز شهادت امام جواد(ع) افزود: با الگو قرار دادن سیره زندگانی اهل بیت(ع) می توانیم در تعمیق آموزه های دینی و معنوی در جامعه گام برداریم.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات کارگران نساجی بروجرد بیان داشت: سازمان بازرسی باید درآمدهای نساجی بروجرد را بررسی کند، نساجی بروجرد در ۲ سال گذشته بیش از ۲ هزار میلیارد تومان درآمد داشته ولی متاسفانه کارگران این کارخانه با عدم پرداخت حقوق و بیمه مواجه هستند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز فرمان امام(ره) برای تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی افزود: از این ستاد انتظار داریم طرح‌های فرهنگی که قابل اجرا باشد را ارائه دهد.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب مقاومت اسلامی در جهان گسترده شده و دانشجویان آمریکا بر علیه ظلم و ستم اسرائیل و دولت آمریکا قیام کردند و دشمنان هر چه تلاش می‌کنند فرهنگ غرب را در ایران گسترده کنند تلاش‌های آنان برعکس عمل کرده و فرهنگ مقاومت در غرب نفوذ کرده است.

امام جمعه بروجرد در پایان با اشاره به اول ماه ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) گفت: خانواده ها و جوانان باید ازدواج سالم،آگاهانه و آسان را در نظر بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha