چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
تمدید پذیرش «موسسه آموزش عالی حوزوی ائمه اطهار علیهم السلام»تا بیستم خرداد

حوزه/ زمان ثبت نام در موسسه آموزش عالی حوزوی ائمه اطهار علیهم السلام مشهد در سطح دو و سه رشته تخصصی فقه و اصول ویژه برادران برای سال تحصیلی ۰۴-۱۴۰۳ تا بیستم خرداد ۱۴۰۳ تمدید شـــد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، زمان ثبت نام در موسسه آموزش عالی حوزوی ائمه اطهار علیهم السلام در سطح دو و سه رشته تخصصی فقه و اصول ویژه برادران برای سال تحصیلی ۰۴-۱۴۰۳ تا بیستم خرداد ۱۴۰۳ تمدید شد.

سطح دو و سه در رشته تخصصی کلام اسلامی با گرایش سلفی پژوهی و نقد وهابیت، حضوری ویژه برادران و مجازی برادران و خواهران می باشد و سطح چهار رشته تخصصی کلام تطبیقی بین المذاهب تنها ویژه برادران خواهد بود.

روش های ثبت نام به صورت غیر حضوری از طریق لینک (http://mazaheb.markazfeqhi.com/reg) بوده و برای مراجعه حضوری از طریق نشانی مشهد مقدس، خیابان آیت‌الله بهجت، بین بهجت ۹ و ۹/۱ (رشته فقه و اصول)، بهجت ۹/۱، بینادل۱ (رشته کلام) بوده و شماره تماس های ۳۲۲۵۳۸۷۷ - ۰۵۱ و سطح چهار ۰۹۱۵۰۰۸۵۹۹۲ و سطح دو و سه ۰۹۹۰۳۰۱۰۸۷۸ در اختیار علاقه مندان است.

برای دریافت دفترچه پذیرش کلیک (http://mashhad.markazfeqhi.com/node/۲۲۲) کنید و کسب اطلاعات بیشتر در سایت رسمی موسسه و کانال پذیرش http://mashhad.markazfeqhi.com/contactus خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha