چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
طحان نظیف

حوزه/ دکتر طحان نظیف گفت: بنابر قانون ما از مهلت پنج روزه دوم امکان استفاده داریم و تصورم این است که بخشی از آن مهلت به دلیل آنکه تعداد افراد ثبت‌نامی و حجم پرونده‌ها زیاد است، استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، دکتر هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در آخرین روز از مهلت نخست شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در گفتگو با خبر ساعت ۱۴ صدا و سیما اظهار داشت: مهلت پنج روزه اولیه شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌ها امروز به پایان می‌رسد.

وی افزود: جلسات به صورت فشرده و پی در پی ادامه دارد. بنابر قانون ما از مهلت پنج روزه دوم امکان استفاده داریم. تصورم این است که بخشی از آن مهلت به دلیل آنکه تعداد افراد ثبت‌نامی و حجم پرونده‌ها زیاد است، استفاده خواهیم کرد.

دکتر طحان‌نظیف تاکید کرد: تمام تلاش‌مان این است که در اسرع وقت جمع‌بندی‌های لازم را داشته باشیم و در زمان کوتاهی نتیجه را به ملت شریف ایران اعلام کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به این سوال مجری خبری مبنی بر اینکه پرونده چند داوطلب بررسی شده است؟ عنوان کرد: پرونده افراد تک به تک در صحن شورا مطرح می‌شود. نکاتی که وجود دارد، استعلامی که نسبت به افراد صورت می‌گیرد و نظراتی که اعضای محترم دارند بیان می‌شود. ممکن است یک پرونده نیاز به بررسی و پیگیری بیشتری داشته باشد.

وی در پایان بیان داشت: در نهایت و در انتهای فرآیند نتایج نهایی را به وزارت کشور اعلام می‌کنیم. تا اعلام نتیجه نهایی نسبت به پرونده‌ها اظهارنظر نخواهیم کرد و نتیجه به صورت یکجا خدمت مردم شریف ایران اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha