چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حاتمی

حوزه/نماینده هیئت داوران همایش منطقه‌ای امر به‌ معروف و نهی از منکر گفت: بیش از ۱۰۰ مقاله  از غرب کشور به دبیرخانه این همایش در لرستان ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد ، حجت الاسلام حبیب الله حاتمی کن کبود نماینده هیئت داوران همایش علمی، نخبگانی، منطقه‌ای امر به‌ معروف و نهی از منکر امروز در همایش علمی نخبگانی امر به معروف و نهی از منکر غرب کشور به میزبانی استان لرستان، که در پردیس علامه طباطبایی(ره)دانشگاه فرهنگیان لرستان برگزار شد اظهار داشت: فریضتین امر به معروف و نهی از منکر از واجبات دینی هستند و باید در راستای ترویج این فریضتین در جامعه همت خود را بکار گیریم.

نماینده هیئت داوران همایش علمی، نخبگانی، منطقه‌ای امر به‌ معروف و نهی از منکر و مسئول نهاد نمایندگی دفاتر ولی فقیه در دانشگاه های استان لرستان افزود: باید وظیفه را بشناسیم و بر اساس آن عمل کنیم و اگر وظیفه شناس شدیم در هر جایگاهی که قرار داریم به معنای بارز و مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر عمل نموده ایم.

حجت الاسلام حاتمی کن کبود با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ مقاله از غرب کشور به دبیرخانه همایش در لرستان ارسال شده است خاطر نشان کرد : امروز از ۱۰ عنوان برتر مقاله و همچنین از چهره های علمی، حوزوی و دانشگاهی که نسبت به بعد علمی این همایش قلم زدند تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا(س) خواستار اعطای تسهیلات ازدواج به جوانان شد و گفت : امید می رود مسئولان و مدیران ملی و استانی در زمینه ارائه تسهیلات آسان به جوانان برای امر ازدواج اقدامات لازم را انجام دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha