جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
کد خبر: 1162917
۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۴
مهدوی نیا

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان گفت: امربه معروف و نهی از منکر از تعالیم الهی است و باید در راستای ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان ظهر امروز در همایش منطقه ای امر به معروف و نهی از منکر لرستان که در دانشگاه فرهنگیان استان برگزار شد، با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یکی از تعالیم الهی برای حفظ سلامت جامعه است، افزود: ترویج و احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ضامن سلامت روحی و روانی جامعه است و در پیشگیری از آسیب های اجتماعی بسیار مؤثر است.

وی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از تعالیم الهی است که می تواند از طریق نظارت همگانی سلامتی اجتماع را تضمین کند.

حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه یکی از فعالیت های مهمی که امروزه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور شروع شده است، همراه کردن نگاه نخبگانی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر است، خاطرنشان کرد: ما باید توانایی و قدرت امر به معروف و نهی از منکر داشته باشیم و یکی از مصادیق قدرت، قدرت علمی است.

در حاشیه این همایش از سامانه مطالبه گری امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان رونمایی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha