جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
قسل

حوزه/ دبیر ستاد بزرگداشت غدیر استان زنجان از برگزاری مهمانی کیلومتری رهروان غدیر در مسیر چهارراه امیرکبیر تا امامزاده ابراهیم(ع) زنجان همزمان با روز غدیر خبر داد و گفت: بر پایی ۱۱۰ غرفه فرهنگی، اطعام، مداحی و شعر خوانی کودکان در این مسیر پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام و المسلمین علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان نیز در جلسه سیاستگذاری بزرگداشت عید سعید غدیر در استان با بیان اینکه اهمیت عید غدیرخم، تکلیف ما را در زنده نگه داشتن آن سنگین می کند، گفت: در کنار جشن های سرور و شادی، باید محتوا در سرلوحه کار مبلغان باشد.

وی اظهار کرد: عید غدیر تکامل دین اسلام و به قدری باارزش است که خداوند فرموده بعد از این واقعه، کفار توان آسیب زدن به دین اسلام را نخواهند داشت.

محسن افشارچی استاندار زنجان در این جلسه افزود: حضور گسترده مردمی در جشن های غدیر و دهه امامت و لایت زمینه و فرصت مناسبی برای ارائه و انتقال محتواهای متناسب با این واقعه عظیم است.

وی بر ضرورت توسعه و ترویج فرهنگ غدیر خم تاکید کرد و افزود: این مناسبت‌ها بهترین ایام برای تبیین جایگاه والای ولایت فقیه در جامعه اسلامی است از این رو در کنار ظرفیت های بزرگ مردمی،‌ همدلی و همکاری دستگاه‌های دولتی و غیردولتی در برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری ویژه گرامیداشت غدیر خم ضروری است.

بنابر اعلام ستاد بزرگداشت غدیر استان زنجان مهمانی کیلومتری رهروان غدیر در مسیر چهارراه امیرکبیر تا امامزاده ابراهیم(ع) زنجان همزمان با روز غدیر در شهر زنجان برگزار می شود.

علاوه بر مهمانی کیلومتری غدیر، برگزاری برنامه های مختلف جشن و جلسات تبیینی در مساجد استان،‌ فضاسازی محیطی و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری طی ایام دهه امامت و ولایت در استان زنجان پیش بینی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha