پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
نشست تخصصی مدیران استان قم در قرارگاه مردمی حضور

نشست تخصصی و هم افزایی مدیران و مسئولان استان قم با موضوع انتخابات ریاست جمهوری، در قرارگاه مردمی حضور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام سید روح الله سیدحقی مسئول قرارگاه مردمی حضور در این نشست ضمن تشکر از حمایت‌های دستگاه‌ها در پشتیبانی از قرارگاه، به ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته پرداخت و افزود: طرح قرارگاه مردمی حضور به استان‌های دیگر تبیین شده است که شاهد برپایی قرارگاه‌های حضور در سایر استان‌ها هستیم.

وی گفت: عنوان مردمی بودن و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در پیشبرد اهداف قرارگاه حضور، بسیار مهم است و ضرورت دارد ظرفیت‌های مردمی از جمله اقشار بسیج، به ویژه بسیج طلاب و روحانیون و دانشجویی پای کار حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ باشند.

سیدحقی اظهار کرد: حفظ و افزایش مشارکت و سپس انتخاب فرد اصلح از مهمترین اهداف قرارگاه مردمی حضور است که با هم‌افزایی گروه‌های مردمی و پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی استان به این مهم خواهیم رسید.

در ادامه این نشست مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان قم از جمله استانداری، صداوسیما، سپاه، شهرداری، قرارگاه خاتم الانبیا و... نیز با تشریح برنامه‌های خود برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات ۱۴۰۳، آمادگی خود را برای همکاری با این قرارگاه مردمی اعلام کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha