پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
زیارت نیابتی زائران غیر ایرانی

حوزه/ رییس اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت گفت: طی دوماهه نخست سال جاری بیش از ۸ هزار زائر و گردشگر از کشورهای پاکستان، هند، لهستان، چین، تایوان، اوکراین، لبنان، بوسنی، بلغارستان، آذربایجان، تانزانیا، و کشورهای غرب آسیا در حرم مطهر بانوی کرامت حضور یافته و به زیارت این بانوی مکرمه مشرف شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کمال ثریااردکانی در گفت‌وگویی خبری بیان کرد: از آغاز فروردین تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ حرم مطهر حضرت معصومه(س) میزبان بیش از ۸ هزار زائر و گردشگر بین المللی بوده است.

وی افزود: زائران و گردشگرانی که به حرم مطهر بانوی کرامت مشرف شده‌اند از کشورهای پاکستان، هند، لهستان، چین، تایوان، اوکراین، لبنان، بوسنی، بلغارستان، آذربایجان، تانزانیا و کشورهای غرب آسیا بوده اند که با مراجعه به دفتر اداره امور بین الملل حرم مطهر از این اداره درخواست خدمات و ارائه کارشناس زبان‌دان کرده‌اند.

رئیس اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: تعداد زائران و گردشگران بین المللی بیش از این مقدار است و این آمار مختص زائرانی است که بخش بین‌الملل به آنها خدمتی ارائه کرده و نامشان در این اداره ثبت شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha