چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
ارشاد

حوزه/ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از برگزاری مراسم بزرگداشت عالم لرستانی حجت الاسلام والمسلمین سید شکرالله طاهری(ره) در خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، اعظم روانشاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امروز روز در نشست هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت عالم ربانی «سید شکرالله طاهری»که در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد، اظهار داشت: گرامیداشت مفاخر و بزرگان یکی از موضوعات مهمی است که در دولت سیزدهم و در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار داده شد.

وی با اشاره به اینکه این استان مفاخر و شخصیت‌های برجسته دینی، علمی و فرهنگی بسیاری دارد، افزود: بسیاری از فرهیختگان، مفاخر و مشاهیر این دیار، تأثیر قابل توجهی بر فرهنگ ایران داشته و دارند و در این زمینه وظیفه داریم الگوسازی درست انجام دهیم چرا که نسل جدید به شدت نیازمند امید و دیدن الگوهای ارزشمند و تاثیرگذار هستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به برخی از ویژگی‌های شخصیتی حجت‌الاسلام «سیدشکرالله طاهری»، گفت: این روحانی متقی و ساده‌زیست عمر با برکت خود را به تعلیم و تبلیغ علوم دینی پرداخت و با پیگیری مسائل و مشکلات مردم و ارتباط صمیمانه با اقشار مختلف چهره‌ای مردمی و شناخته شده بود.

روانشاد هدف از برگزاری این بزرگداشت را معرفی شخصیت‌ و زندگی‌نامه این عالم وارسته برای نسل جوان و الگوپذیری آحاد جامعه عنوان کرد و افزود: این برنامه در دهه اول تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی در پایان بر همکاری دستگاه‌های اجرایی استان برای هرچه بهتر برگزار شدن این بزرگداشت تأکید و خاطرنشان کرد: یک عنوان کتاب و یک مستند از زندگی حجت الاسلام والمسلمین سید شکرالله طاهری(ره) نیز آماده شده است که در این مراسم رونمایی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha