سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
تصاویر/ دیدار مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه با آیت الله شاهچراغی

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه استان سمنان گفت: با بهبود وضعیت معیشت طلاب و حل شدن مشکلات معیشتی آنان به عنوان یکی از دغدغه های جدی طلاب می توان تقویت دروس حوزوی طلاب و بازخوردگیری و بازدهی بالاتر را شاهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی، رئیس شورای حوزه علمیه استان سمنان،در دیدار با مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه، ضمن تأکید بر لزوم حل شدن مشکلات معیشتی طلاب و روحانیون از سوی مسئولان ذی ربط حوزوی اظهار کرد: بهبود معیشت طلاب در دستور کار مسئولان حوزوی باشد.

وی افزود: با بهبود وضعیت معیشت طلاب و حل شدن مشکلات معیشتی آنان به عنوان یکی از دغدغه‌های جدی طلاب می‌توان تقویت دروس حوزوی و بازخوردگیری و بازدهی بالاتر را شاهد بود.

آیت الله شاهچراغی همچنین با اشاره به لزوم تقویت بیش از پیش طلاب در حوزه آموزشی و پژوهشی تصریح کرد: امروز با جامعه‌ای با سواد و با تحصیلات بالا و با جوانان اهل علم و دانشگاهی مواجه هستیم که این امر نیازمند تقویت بیش از پیش طلاب در حوزه آموزشی و پژوهشی می‌باشد تا بتوان شبهات و توطئه‌هایی را که امروز از سوی دشمنان برای جوانان نشر و گسترش پیدا می‌کند را از طریق مبانی ارزشمند و گوهربار اسلام ناب محمدی (ص) پاسخگو بود.

رئیس شورای حوزه علمیه استان سمنان در پایان ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته از سوی شورای عالی حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: یکی از محوری ترین خصوصیات مردم ولایتمدار و انقلابی و غیور استان سمنان «وحدت» است و بحمدالله مردم استان سمنان، کسانی هستند که در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی خوش درخشیدند و لایق بهترین‌ها هستند و از اقدامات صورت گرفته و اقدامات در دستور کار شورای عالی حوزه و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه قدردانی می کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha