چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
ثبت‌نام طرح تابستانه «محفل» در حرم مطهر بانوی کرامت

حوزه/ طرح ویژه تابستانه محفل شامل دوره‌های مهارتی داستان نویسی، کارگردانی، تئاتر و بازیگری، هوش مصنوعی، وردپرس و برنامه نویسی پایتون، طراحی سایت ورد پرس، خوشنویسی، نویسندگی و خبرنگاری و همچنین اردوهای تفریحی و فرهنگی، لیگ داغ تابستانه فوتبال و کارگاه‌های معارفی ویژه پسران ۱۳ تا ۱۷ سال با امکان جذب به عنوان خادم افتخاری در مرکز نوجوانان فاطمی حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ثبت نام طرح ویژه تابستانه «محفل» در حرم مطهر بانوی کرامت ویژه پسران ۱۳ تا ۱۷ ساله با امکان جذب و عضویت در هیأت نوجوانان فاطمی آغاز شد.

طرح محفل شامل دوره‌های مهارتی داستان نویسی، کارگردانی، تئاتر و بازیگری، هوش مصنوعی، وردپرس و برنامه نویسی پایتون، طراحی سایت ورد پرس، خوشنویسی، نویسندگی، خبرنگاری است که هر هفته در روزهای شنبه و دوشنبه برگزار می‌شود.

همچنین در این طرح ابعاد فرهنگی و تفریحی مانند اردوهای تفریحی و فرهنگی در روزهای یکشنبه، لیگ داغ تابستانه فوتبال در روزهای سه شنبه و کارگاه های معارفی در روزهای پنجشنبه درنظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در طرح محفل می توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی https://javaneno.amfm.ir/2024/06/11/mahfel/ و برای ثبت نام در دوره کارگاه‌های مهارتی محفل می‌توانند از طریق درگاه https://javaneno.amfm.ir/2024/06/11/maharat/ ثبت نام کنند.

گفتنی است طرح محفل دارای ظرفیت محدود است و ثبت نام در این دوره تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت؛ و افرادی که در طرح محفل شرکت کنند از تخفیف ۲۵ درصدی شرکت در دوره‌های تخصصی نیز بهره‌مند خواهند شد.

ثبت‌نام طرح تابستانه «محفل» در حرم مطهر بانوی کرامت

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha