سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
حجت الاسلام میثم جراح زاده، با حضور در استان البرز و شرکت در جلسه شورای معاونین حوزه علمیه این استان

حوزه/ مدیر برنامه ریزی راهبردی، بودجه و نظارت دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه های علمیه طی سفر به استان البرز پیگیر اجرایی سازی مصوبات سفر مدیر حوزه های علمیه به این استان در فروردین ماه سال جاری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرج، حجت الاسلام میثم جراح زاده، با حضور در استان البرز و شرکت در جلسه شورای معاونین حوزه علمیه این استان که به همین منظور برگزار گردید، پیگیر اجرایی سازی مصوبات سفر مدیر حوزه های علمیه به این استان در فروردین ماه سال جاری شد.

مدیر برنامه ریزی راهبردی، بودجه و نظارت دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه های علمیه در ابتدای این جلسه گزارشی کلی از وضعیت بودجه سال ۱۴۰۳ حوزه علمیه ارائه نمود و توجه ویژه به امر آموزش، دانش افزایی و توانمند سازی را یکی از رویکردهای بودجه سال ۱۴۰۳ مرکز مدیریت حوزه های علمیه دانست.

وی همچنین به پایان دوره برنامه پنج ساله اول حوزه های علمیه در سال ۱۴۰۳ اشاره نمود و از آغاز تدوین برنامه پنج ساله دوم حوزه های علمیه و تشکیل شورای راهبری، کمیته علمی و کارگروه های تخصصی در همین راستا خبر داد و گفت: تدوین برنامه پنج ساله دوم حوزه های علمیه تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید و این برنامه برای اجراسازی در سال ۱۴۰۴ به کلیه واحدهای ستادی و صفی ابلاغ می گردد.

حجت الاسلام میثم جراح زاده د با حضور در مدرسه علمیه امام حسن مجتبی علیه السلام چهارباغ و ضمن بازدید از کتابخانه، آشپزخانه، حجره ها و سایر قسمت های این مدرسه مسائل و مشکلات را از نزدیک مورد بررسی قرار داد و در این خصوص تصمیماتی اتخاذ گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha