سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
تصاویر / بازدید نماینده ولی فقیه در استان همدان از واحد‌های تولیدی در شهرک صنایع غذایی بهار

حوزه / امام جمعه همدان با بیان اینکه باید از همه فعالان و افرادی که وارد عرصه تولید شده‌اند تشکر کنیم، گفت: امروز و در شرایط اقتصادی موجود، ورود در عرصه تولید و ایجاد اشتغال مصداق یک جهاد بزرگ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته جهاد کشاورزی، با حضور در شهرک صنایع غذایی بهار، از واحدهای تولیدی فعال در این مرکز بازدید کرد.

امام جمعه همدان در این دیدار با بیان اینکه باید از همه فعالان و افرادی که وارد عرصه تولید شده‌اند تشکر کنیم، اظهار داشت: امروز و در شرایط اقتصادی موجود، ورود در عرصه تولید و ایجاد اشتغال مصداق یک جهاد بزرگ است.

وی با اشاره به بازدیدهای انجام شده از شهرک صنایع غذایی بهار، گفت: مجموعه‌های فعالی که در این مجموعه حضور دارند شرایط خوبی هستند، البته مشکلاتی نیز وجود دارد که لازم است با همت مسئولان برطرف شوند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، افزود: شهرستان بهار از نظر کشاورزی، جز مناطق حساس استان محسوب می‌شود و تولیدات خوبی نیز دارا می‌باشد.

وی با تأکید بر لزوم توجه به صنایع تبدیلی، اظهار کرد: آنچه می‌تواند ارزش افزوده ایجاد کند، صنایع تبدیلی است که باید مورد حمایت مسئولان به معنای واقعی کلمه قرار گیرد، موضوعی که هم به نفع کشور است و هم ارزش افزوده برای منطقه و استان به همراه دارد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به گفت‌وگوهای صورت گرفته با تولید کنندگان، ابراز کرد: آنچه در این بازدیدها مطرح شد، آن است که تولید کنندگان این شهرک از نظر بازار فروش مشکلی ندارند و لذا باید بستر برای تولید بیشتر فراهم شود که این مهم نیازمند اعتبارات و حمایت مسئولان است.

وی تصریح کرد: قطعا با حمایت‌های مسئولان و تلاش تولیدکنندگان شاهد تحقق جهش تولید خواهیم بود.

گفتنی است در این دیدارها تولیدکنندگان به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود در حضور نماینده ولی فقیه در استان پرداختند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha