سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
کد خبر: 1164379
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰
جلسه مدرسه علمیه خواهران شهرستان هرسین

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) هرسین، گفت: همچنان که شرکت در انتخابات یک وظیفه است، گزینش خوب و آگاهانه هم یک وظیفه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، زینب مقصودیان مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) هرسین، صبح امروز در نشست بصیرتی که با حضور امام جمعه شهرستان، روحانیون، اساتید و مبلغان و طلاب برگزار شد، اظهار داشت: همچنان که شرکت در انتخابات یک وظیفه است، گزینش خوب و آگاهانه هم یک وظیفه است.

وی با تأکید بر اهمیت انتخاب اصلح، گفت: وظیفه مبلغان بیان شاخصه‌ها و ویژگی‌های اصلح از منظر امامین انقلاب است.

مقصودیان، افزود: تدین و اعتقاد نظری و عملی به انقلاب، استقلال، برخورداری از روحیه شجاعت، خستگی ناپذیری و دارای همت بسیار از مهم‌ترین شاخصه‌های فرد اصلح است.

وی خاطرنشان کرد: جانشین شهید جمهور، مشکلات و معضلات اقتصادی مردم را با بصیرت و هوشمندی تدبیر کرده و آن‌ها را با برنامه ریزی مناسب، از راه ‌های قانونی حل و فصل کند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) هرسین، با بیان اینکه در بررسی عملکرد رئیس جمهور علاوه بر خداوند، مردم هم باید از او راضی باشند، ابراز کرد: مسئول امور اجرایی کشور، اهل اجرای عدالت و مبارزه با بی‌عدالتی و از هرگونه منفعت حزبی و یا شخصی برحذر باید باشد، تا بتواند بی‌طرفانه و مستقل برای سعادت مردم، تصمیم گیری کند.

وی در پایان مراسم در خصوص شرایط پذیرش حوزه علمیه خواهران، در سال جدید نیز گزارشی ارائه کرد.

گزینش خوب و آگاهانه در انتخابات یک وظیفه است

گزینش خوب و آگاهانه در انتخابات یک وظیفه است

گزینش خوب و آگاهانه در انتخابات یک وظیفه است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha