چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
اعلام برائت از مشرکین در مراسم دعای عرفه زائران حرم مطهر بانوی کرامت

بارش نم نم باران حال و هوای خاصی به فضای صحن های حرم مطهر بخشیده بود و زائران و مجاوران حضرت کریمه سلام الله علیها زیر بارش رحمت الهی دست ها را به سوی آسمان بلند کرده و در لحظاتی ناب و طلایی برای نجوا با معبود و خالق خود، عاشقانه دعای عرفه را زمزمه کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم قرائت دعای پرفیض عرفه دقایقی قبل با حضور پرشور مردم متدین و ولایت‌مدار قم در حرم مطهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی و با نوای سید مهدی میرداماد برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

دین‌داری خود را با بزرگداشت ایام غدیر نشان دهیم

صحن های حرم مطهر بانوی کرامت مملو از جمعیتی بود که آمده بودند در بارگاه ملکوتی حضرتش با خدای خود نجوا و راز و نیاز کنند و با نوای "الهی العفو" "الهی العفو" از گذشته خود ابراز پشیمانی و توبه کرده و عهدی دوباره در مسیر بندگی با خالق متعال ببندند.

عاشقانه‌ای برای معبود

بارش نم نم باران حال و هوای خاصی به فضای خیابان ها و صحن های حرم مطهر بخشیده بود و زائران و مجاوران حضرت کریمه سلام الله علیها زیر بارش رحمت الهی دست ها را به سوی آسمان بلند کرده و در لحظاتی ناب و طلایی برای نجوا با معبود و خالق خود، عاشقانه دعای عرفه را زمزمه کردند.

اعلام برائت از مشرکان و مستکبران

زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در این مراسم با سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" همزمان با سراسر کشور انزجار خود را از مشرکان و مستکبران عالم به ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام کردند.

استحکام و استمرار دین با امامت امام معصوم(ع)

حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی هم در بخشی از سخنان خود در جمع شرکت کنندگان در مراسم دعای عرفه با بیان اینکه اساس دین ولایت است و دین با ولایت امیرالمؤمنین (ع) محکم می‌شود و استمرار پیدا می‌کند گفت: دین مانند یک درخت است که ریشه، ساقه و شاخ‌وبرگ دارد و ریشه دین ولایت است.

به گفته عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه، استناد، استحکام و استمرار دین با امامت امام معصوم میسر می‌ گردد و مگر می‌شود پیامبر (ص) نکات ریز دین‌داری اعم از مستحبات و مکروهات را بیان کرده باشند، ولی برای اساس دین که استمرار دین به آن وابسته است چیزی نگفته باشند، بنابراین ما باید دین‌داری خود را با بزرگداشت ایام غدیر نشان دهیم.

۳۱۳/۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha