سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
جشن غدیر

حوزه / حجت‌الاسلام رحیمی گفت: از خانواده‌ها به خصوص بانوان تقاضا دارم که اطعام غدیر را جدی بگیرند، چرا که این مهم مورد تأکید ویژه حضرات معصومین(ع) است، مادران و بانوان به همسایه‌های خود غذای نذری بدهند و این سنت حسنه را تداوم ببخشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت‌الاسلام علی رحیمی در جمع خبرنگاران با تأکید بر لزوم اهتمام رسانه‌ها در راستای توجه دادن مردم به اهمیت و عظمت عید غدیر، اظهار داشت: برگزاری محافل و نیز جشن‌های خیابانی از برنامه‌های مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب است و امسال هم جشن عید غدیر به صورت خیابانی در بسیاری از شهرهای کشور از جمله در شهر ایلام برگزار می‌گردد.

وی افزود: از خانواده‌ها به خصوص بانوان تقاضا دارم که اطعام غدیر را جدی بگیرند، چرا که این مهم مورد تأکید ویژه حضرات معصومین(ع) است، مادران و بانوان به همسایه‌های خود غذای نذری بدهند و این سنت حسنه را تداوم ببخشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام، در مورد جشن بزرگ عید غدیر یادآور شد: ستاد برگزاری جشن بزرگ عید غدیر در نظر دارد همانند جشن نیمه شعبان از ظرفیت‌های مردمی استفاده کند و این برنامه جشن از ساعت ۱۶ الی ۲۲ برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: جشن‌های عید غدیر از پیاده راه طالقانی آغاز و در مساجد و حسینیه‌ها دنبال خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha