چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
امام جمعه جم

حوزه/ امام جمعه جم گفت: عید غدیر عید تثبیت بنیان امامت بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم در خطبه‌های نماز عید قربان با تبریک دههٔ امامت و ولایت گفت: اهمیت عید غدیر عید تثبیت بنیان امامت بسیار مهم است و همه جهت تکریم و تجلیل آن همت مضاعف داشته باشند.

وی با بیان اینکه انتخابات ایجاد حماسه سیاسی است ابراز داشت: به بیان امام امت حضرت امام خامنه ای اصل مطلب در مسئله‌ی انتخابات، ایجاد حماسه‌ سیاسی و حضور حماسی مردم در پای صندوقها است. حماسه یعنی آن کار افتخارآفرینی که با شور و هیجان انجام می‌گیرد.

حجت الاسلام محمدی افزود: همه متوجه هستیم، رأیی به یکی از این نامزدها داده می شود رأی به جمهوری اسلامی و رأی اعتماد به نظام و سازوکار انتخابات است.

امام جمعه جم بیان کرد: همه وظیفه دارند ورود کنند کاندیداها، مردم، مسئولین اهل منبر و همه برای رقم خوردن حماسه تکلیف دارند.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: در انقلاب اسلامی همه انتخابات ها باشکوه و به شکلی حماسی آزادانه که کار بدیعی در دنیاست برگزار شده است.

وی افزود: در جمهوری اسلامی، کمتر از پنجاه روز بعد از پیروزی انقلاب، همه‌پرسی سراسری انجام گرفت و حضور حماسی و آگاهانه، و انتخابات بعد و امروز کمتر از ۵۰ روز بعد از شهادت شهید جمهور عزیز ما و شهدای خدمت انتخابات برگزار خواهد شد و این اقتدار و استحکام این نظام الهی است.

حجت الاسلام محمدی در خصوص انتخاب اصلح گفت: مسأله بسیار مهم دیگر انتخاب اصلح است که صاحب فاکتورهای تدین، تقوا، مدیر انقلابی، جهادی، صاحب اقتدار و عزت باشد و ادامه دهنده راه شهدای خدمت که مکتب انقلاب وگفتمان امامین آن می باشد.

امام جمعه جم تاکید کرد: این انتخابات ویژه می باشد و لزوم مشارکت در آن یک اصل راهبردی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha