چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ |۱۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 19, 2024
ثی

حوزه / مسئول دفتر شورای نگهبان کاشان برلزوم نقد بدون تخریب در انتخابات تاکید کرد و با بیان اینکه انتخابات درسطح کشور ازافتخارات نظام اسلامی ایران است گفت: اینکه سالی بیش از یک انتخابات کاملا مردمی در کشور برگزار کردیم نشان از مردمی بودن آن می باشد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام مهدی بصیرتی شامگاه سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ در گردهمایی خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان کاشان در سالن اجتماعات امام رضا(ع) فرمانداری این شهرستان ، به فرمایشات مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در وصف شهید رئیسی که فرمود دلم برای رئیسی سوخت اشاره کرد و یاد آورشد: آقای رئیسی تا زمانی که زنده بود خیلی ها حاضر نبودند خدمات ایشان را تعریف کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با بیان اینکه اینکه عده ای بعداز شهادت رئیسی می گویند دیر فهمیدیم و پشیمان هم شدیم، بیانگر این است که اینگونه افراد از جنس خانواده شهادت و آزادمرد هستند گفت: علیرغم اختلاف سلیقه و نقد جریانات سیاسی در وجود بعضی افراد ولی رئیسی را بعد از شهادتش از خدماتی که به مردم و نظام نموده است تحسین می کنند.

وی با بیان اینکه امروز همه اهل رسانه هستند و از گوشی و محتوای ساخته شده در فضای مجازی استفاده می کنند ابراز داشت : برای اینکه شهید رئیسی مظلوم واقع نشود باید مردم را وارد صحنه کنیم.

حجت الاسلام بصیرتی مشارکت حداکثری مردم درپای صندوق های رأی را مبارزه با جریانات دلسرد کننده در انتخابات دانست و افزود: طوری کارکنیم که بعد از انتخابات بتوانیم کنار هم بنشینیم، رفاقت هایمان را ادامه بدهیم تا اختلاف سلیقه ها تبدیل به کینه و نفرت نشود.

مسئول دفتر شورای نگهبان کاشان بر لزوم نقد بدون تخریب تاکید کرد و با بیان اینکه انتخابات در سطح کشور از افتخارات نظام اسلامی ایران است گفت: اینکه سالی بیش از یک انتخابات کاملا مردمی درکشور برگزار کردیم نشان از مردمی بودن آن می باشد.

حجت الاسلام بصیرتی با بیان اینکه کسی که یک دوره در انتخابات کار کرده باشد می داند که امکان تقلب گسترده وجود ندارد گفت: انتخاباتی که با حضور بیش از ۵ هزار نفر از اقشار مختلف مردم درکاشان برگزار می شود امکان تقلب ندارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با بیان اینکه رسانه ها و فضای مجازی برای مردم تبیین کنند که علیرغم اختلاف سلیقه و اختلاف نظر با هم برادرند تصریح کرد: به گونه ای در انتخابات عمل کنیم که بعد از انتخابات امید را در دل مردم بیشتر ببینیم.

حجت الاسلام بصیرتی با بیان اینکه رسانه ها در کنار نقد صدها نکات مثبت و دستاوردهای نظام را هم بگویند تصریح کرد: اگر در بخش هایی رتبه ما در دنیا تنزل کرده یعنی کارکردمان درست نبوده است ولی اگر رتبه کشورمان در زمینه های مختلف نسبت به دنیا در حال رشد است یعنی درست کار کرده ایم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha