جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
بل

حوزه/ عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه کشورمان نیاز به مدیران متخصص، متعهد و جهادی دارد، گفت: کم کاری مدیران مهم ترین عامل مایوس کردن مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان که با حضور استاندار اصفهان در تالار شهر فرهنگسرای مهر شهرداری کاشان برگزار شده بود ضمن اشاره به واقعه غدیر، اظهار داشت: امیرالمومنین(ع) از کارگزارانش انتظار دارد که ظاهر و باطنشان یکی باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه براساس فرمایش امیرالمومنین(ع) کارگزاران نسبت به مردم متواضع باشند، یادآور شد: کارگزاران نسبت به بیت المال نهایت دقت را داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه در نامه ۳۳ حضرت امیرالمومنین(ع) به کارگزارانش آمده مبادا کاری کنید که ناچار شوید از مردم عذرخواهی کنید، اظهار داشت: حضرت علی(ع) در نامه ۲۰ نهج البلاغه به کارگزارش می فرماید اگر در بیت المال مسلمین کم و یا زیادش خیانت کنید چنان برخورد کنم که هزینه زندگی برایت سنگین باشد.

عضو خبرگان رهبری در نامه دیگر حضرت علی (ع) خطاب به استاندار و فرمانداران با بیان اینکه اگر دیدی مدیری ضعیف است سریع جابجایش کن، گفت: در نامه ۲۴ و ۲۷ نهج البلاغه خطاب به ابی بکر آمده است اگر نمی توانی کارکنی جایی که آسانتر است قرارت می دهم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اذیت شدن مردم در ادارات را زجرآور دانست و خطاب به مدیران افزود: اگر استاندار و رئیس جمهور قوی باشند ولی مدیران میانی اذیت کنند مردم ناراحت خواهند بود.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه کشورمان نیاز به مدیران متخصص، متعهد و جهادی دارد، ادامه داد: کم کاری مدیران مهم ترین عامل مایوس کردن مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تاکید کرد: از فرماندار ویژه شهرستان کاشان در محضر استاندار درخواست می کنم مدیرانی که روحیه جهادی ندارند، متخصص و متعهد نیستند بدون رودربایستی جابجا نماید.

امام جمعه کاشان گرانی را دومین عامل عدم اعتماد و نا امیدی مردم دانست و افزود: شهرداری کاشان با استناد به کار پیامبراکرم(ص) با ایجاد غرفه در بازارهای مردمی محصولات کشاورزی ، صنعتی و غذایی را به صورت مستقیم و با سود کم در اختیار مردم قرار دهد.

انتهای پیام./

کشورمان نیاز به مدیران متخصص، متعهد و جهادی دارد

کشورمان نیاز به مدیران متخصص، متعهد و جهادی دارد

کشورمان نیاز به مدیران متخصص، متعهد و جهادی دارد

کشورمان نیاز به مدیران متخصص، متعهد و جهادی دارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha